Gå til innhold

Så lenge igjeeeeeeeeeeen:(

Anbefalte innlegg

må bare syte litt jeg nå....wæææææææææææææææææ......................................syns tia går så innmari tregt..å jeg blir bare større å større h ehe..får jo ikke på meg sokker lengre..hjelp..hvor skal dette ende...bekket 30 uker nå, men uansett føler jeg at det er en evighet hehe..flere????gleder meg så innmari til å få se dattra vår:)lille nusket vårt;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136579846-s%C3%A5-lenge-igjeeeeeeeeeeen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff... sjønner deg godt.. jeg er ikke så "stor" ennå, men syns også at tiden går tregt.. har nok noe med at jeg nesten ble satt tilbake med 3 uker på UL.. (jeg er ikke enig med den nye terminen selv da men)

Vi venter også ei lita jente :)

vi får bare smøre oss med en god porsjon tålmodighet..

babyen kommer når den er klar.. :)

oi ja det skjønner jeg godt..å bli satt tilbake såpass er ikke artig..

bebis kommer når hun er klar:)sant det ja:)

tolmodighet må vi bare ha, ikke så mye valg he he.:)

skal bli helt fantastisk å se henne:)

er du kommet langt du da?:)

huff....har mye samme problem selv...men jeg er bare uke 25,og jeg er i alle "ukjente"s øyne kjempe liten...men jeg har hatt bekkenløsning en stund nå og det blir bare værre,nå klarer jeg knapt å gå ned til byen lenger,og det tar sinnsykt lang tid for meg å komme meg ned(tar vanligvis rundt 5/10 min)bruker rundt 40 min nå!!!!!

pluss at jeg har hyppig vannlatning når jeg ikke var gravid så nå har jeg den siste uken begynt å "skvette" på meg hvis jeg nyser eller ler for mye!!!! OG JEG ER I UKE 25!!!!

trur den siste del (3.trim) kommer til å bli bein hard......

men men det er sikkert hvert det når babyen kommer til slutt.... ;0) er det ikke det vi skal sitte å håpe på =0)

må jo være en eller annen grunn til at nesten alle sitter å sier at det å være gravid er "fantastisk"............. =0)

Jeg syntes å tiden går saaaakte...beg å bli stor nå og har oxo problemer med å plukke opp ting fra gulvet ta på sokker ol. kjære vene...jeg har 3MND i gjenn jo!!!!

Vi vet ikke hva vi får....og gleder meg så av og til at jeg blir helt syyyyk!!

Men det er litt kos å nå da...formen er mer stabil og magen strutter jeg føler meg ganske bra og jeg får komplimanger for magen min og DET er vel ikke så ofte jeg får så....egentlig skal man vel bare nyte nå for den siste mnd er den lengste!!!!hihi...

Annonse

jeg hadde første termin den 29 april men den ble endret til 5 mai...

Jeg trur nok den egentlige termin ligger imellom de to,for jeg var på ul i uke 6 alt og der var det hjerteslag og det var da jeg fikk 29 april.

da er det litt begrenset hvor langt tilbake de kan sette meg igrunn...

SÅ jeg sier rundt første uka i mai jeg ...

Fælt å si, men jeg er dritt lei alt!!! Har termin om 2, 5 måned... Men får ikke sove om natten lenger, beina kribler, magen er hard +++ Vil bare ha ut den lille gutten min, og kose oss masse!!

Vi får støtte hverandre, damer.. :)

hei:)

ser ut som vi har samma skjebne:(

hatt bekkenløsning siden uke 8 jeg, å det er et reint helvette for å si det mildt.må ha hjelp til alt. til og med opp av toalettet..så ikke rart tia går tregt...å det blir ikke bedre med tanke på magen og jeg blir tyngre:(huff...men prøver å presse igjennom de positive tankene på tulla mi da:)så håper alt er over om ikke lenge:)

mmm.Gleder meg jeg og.Men skal på 3D,da kanskje jeg blir satt litt frem igjen... =0p

uansett skal ungen ut før det nærmer seg 17 mai ihvertfall.

tenkte jeg tillfeldigvis skal begynne med litt sterkere mat og flytte litt på ting og sånn da etter 29 april ;0)

hehe så går det sikkert ikke lang tid...

Noen som så på my name is earl, når Joy prøvde å jumpstarte fødselen hennes? fantastisk morsom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...