Gå til innhold

Tå-kreft??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke fant en kul på størrelse med en ert under det midterste leddet på den ene tå. Kjennes ut som brusk. Nå har den tydeligvis blitt større, for jeg kjenner den når jeg går.

Tenker at det er ikke kreft i beinet, for kulen er løs. Men så har jeg litt vondt i stortåa, så det har spredd seg. Kanskje det holder å bare amputere tåa. Det kan jeg leve med. Men det blir litt pes hvis de må ta hele foten.

Jatta, har for god fantasi. Skal ringe legen på mandag.

Skrevet

hehehe... kom her skal jeg ta den for deg, jeg har nettopp kjøpt noen nye kokkekniver og de sklir rett gjennom :) men ta med desinfiserende, for jeg er tom :)

Skrevet

Stakkars deg. Må smile litt og kjenner meg igjen. Jeg tenker kreft hver gang jeg finner noe rart med meg, jeg og. Man kan få godartede svulster der (altså ufarlige som ikke sprer seg) eller kanskje du har mishandlet føttene dine over tid med feil fottøy? Det kan gi lignende plager. Det er MASSE småsmå bein og ting som kan gå galt på føttene, men jeg tror ikke det er kreft eller at amputasjon er førstevalget av behandling. Ha en fin helg og lykke til hos legen.

Skrevet

Takk. Skal bruke helgen på å finne opp et par kreative diagnoser. Alvorlige selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...