Gå til innhold

Svangerskapskurs i Bergen

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som veit noe om tilbud om svangerskapskurs her? Har bare hørt om det på Haukeland, men der fikk jeg bare tilbud om venteliste plass, og siden jeg ikke veit om jeg kommer med så hadde det jo vært greit å forhøre seg litt.

Synes det er utrolig dårlig informasjon om sånne ting, må være rene frøken detektiv for å finne ut noe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136579746-svangerskapskurs-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vet ikke om du går til jordmor, men der pleier de og vite alt om slike ting. Jeg går selv til jordmor og hun planlegger og holde et slikt kurs for oss som skal føde rundt samme tid. Veldig greit og ikke minst gratis...

Jordmorforeningen i Bergen holder fødselsforberedende kurs annenhver lørdag fra 09-15. dette opplyste min jordmor meg om. kurset holdes på Haukeland hotell og koster 1000kr per par, lunsj inkludert. det gis også omvisning på kvinneklinikken den dagen.

du kan melde deg på her: [email protected] eller på telefon 95965270 (åpen hverdager 17-19).

dyrt, så hvis det er mulig å få et gratis kurs bør jo du forhøre deg om det. noen som kan gi mer info om det her???

• 3 uker senere...

Jeg har hørt at jordmorforeningen har ganske god kurs. Jeg såg et nytt kurs på en plakat på helsestasjonen; www.verdens-navle.no og vurdere det også. Det går over flere kvelder og har også omvissning på KK.

Hvorfor vil du ikke gå på kurs på helsestasjonen?

Annonse

Det jordmorforeningen har er det på Haukeland, og her står jeg på venteliste....

Det på verdensnavle er jo for de med mer enn 10 uker igjen så jeg, og det har jo ikke jeg... Men ellers hadde det vært supert.

Hadde ikke hatt noe i mot å gå på kurs på helsestasjon jeg, men der jeg går så har de ikke sånne kurs...

Men nå regner jeg med at vi bare får sette opp en samtale meg jordmor...regner med at snuppa blir født uansett om vi har vært på kurs eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...