Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hva er det egentlig de gjør, og hvor ligger det? Må man dit? Og hvorfor? Jeg kommer til å bli alene innen et par måneder, noe både barnefar og jeg er helt enige i...Men må vi dit og prate med noen for å få noe papirer eller noe?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 FVK er et ofentlig kontor som egentlig ble startet av kirken. deres mål er og hjelpe foreldre som er i en vanskelig sitvasjon, slik at barnet får det best murlig. ' grunnen til at dere må dit er for at dere skal bli enige om hvor mye barnet skal være hos vær av dere. på den måten kan FVK si i fra om de mener at deres løsning ikke er til det beste for barnet eller mekle mellom 2 parter som er uenige. om du ikke møter opp på meklingen får du ikke atesten der det står at du er aleneforsørger og få da heller ikke foreksempel dobbel barnetrygd. om du og far er veldig uenige om barnefordelingen og du ikke møter opp så fremstår du som vrang og lite sammarbeidsvillig. det er ikke noe lurt og ikke møte opp. hvor det ligger gidder jeg ikke si siden det er ganske mange i landet og jeg ikke aner hvor du bor ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hehe...ok, kan sikkert finne kontoret her på østlandet selv da, mente egentlig om "kontoret" lå hos feks Nav eller noe....Anyway, tusen takk for svaret ditt. Da må jeg vel ringe dit og avtale time da....selv om vi er enige om alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå