Gå til innhold

Noen tips??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin neste søndag, men jeg er så utrooolig lei nå.. Gjør ikke noe annet enn å gråte.. Sikkert mange som syns jeg er mega sutrete, men jeg kan ikke noe for det..

Det jeg lurer på da, er om det er noen som har noen tips for at jeg ikke skal være så trist og lei hele tiden, eller om det er noen som har tips for å få litt fortgang på dette her? Har prøvd det med å ha sex, men det eneste som skjer er at jeg får forferdelig vondt i bekkenet en stund og that's it..!

En smule frustrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg så godt, en blir frustrert av å bare gå å vente.. Mitt tips er å prøve å fylle hverdagen med noe postivt. Lag deg dine egne rutiner, og prøv å kos deg.. Vet det er vanskelig, men for meg er det eneste løsning. Den vesle kommer når den kommer, er lite jeg kan gjøre til eller fra. Etter som jeg har forstått, blir det nok hektisk etter fødselen. Så derfor benytter jeg dagene til å bake, strikke, vaske, går en tur, og framkaller bilder som jeg lager fotoalbum av. For å få opp humøret pleier jeg å spille musikk for full guffe,hehe:p Danser for meg selv på gulvet,mens jeg rydder litt;) Men ja, har store nedturer innimellom jeg også,hehe.

 

For å få fødselen til å komme nærmere, har jeg hørt at det nytter å være aktiv, f eks gå i trapper, vaske tak og laaange turer. Verdt et forsøk:)

 

Opp med humøret:) Snart får du holde nurket ditt i armene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips tas i mot med takk her også...

 

Ble spådd i dag og hun sa at jeg kommer til å gå max på overtid :( Faan....orker ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...