Gå til innhold

Mulig en sa

Yesss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei og i dag etter lunch så har jeg plutselig ikke vert så kvalm og i tillegg hatt hodepine, slik som jeg pleier og få dagen før mensen. Jeg hadde en SA før denne graviditeten i uke 5.

Er det mulig og ikke være like kvalm hvær dag, eller er det mulig det har gått galt igjen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapsplagene kan variere fra dag til dag. Jeg er snart 10 uker på vei og jeg har gode og dårlige dager. Siden du er redd og usikker så bør du ringe til sykehuset og spørre om du kan få komme på ultralyd for slippe og gå å bekymre deg. Jeg ble selv usikker når jeg ikke var så kvalm lenger. Hadde i tillegg endel vondt i magen. pga min historie med tidligere SA og XU fikk jeg komme inn med en gang på sykehuset og de så at alt var i orden. Jeg ble kjempe glad siden jeg innbilte meg at det var dødt eller noe annet. Smertene i magen ble mindre også. Hele kroppen blir jo påvirket når man er redd for å miste og har vært i gjennom det før.

Jeg håper alt er bra og at du får skjekket det ut så du får det bedre. Lykke til!!

Skrevet

Hei!

Det trenger ikke å bety noe at du ikke har like sterke symptomer hver dag, jeg har vært mye fra og til. Ene dagen har jeg kastet opp, neste dag har jeg ikke kjent noe som helst og da har jeg blitt urolig.

Jeg hadde en MA i uke 7, ble gravid igjen med en gang, fikk da henvisning til gynokolog som var veldig forståelsesfull. Jeg har hatt 2 ul og skal nå ha en førstkommede torsdag, har hjulpet masse å se at alt var ok når jeg har vært bekymret.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...