Gå til innhold

Synes dere Linnea er ett harry, sossete eller et vanlig navn? Vet også at

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

til HI

skjønner ikke at du kan si at linnea navnet er oppbrukt!

hvordan kan du si det da??

tror ikke linnea står på 10 på topp listen er mange andre navn som er mere oppbrukt da synes jeg :)

Hei, HI her, jeg har bare fått inntrykk gjennom denne siden at folk synes det er oppbrukt og at alle heter det. Men du har rett, her i norge ligger det ikke på noen liste. Sjekket med Sverige og der er det ett av de mest populære navnene... Men uansett det kommer ikke til å bety noe for meg, synes fremdeles det er ett vakkert navn og kommer ganske sikkert til å velge det hvis det er ei lita jente som bor i magen min. Bare litt moro å høre hva folk forbinder med navnet. Ser at noen synes det var svakt, det har alldri jeg assosiert med navnet....

Hæ - "her i norge ligger det ikke på noen liste"..?? Linnea er det 16 mest brukte jentenavnet i Norge, sjekk her i http://www.ssb.no/navn/ - 289 babyer som fikk navnet i 2006. Synes ellers navnet er helt greit, men er veldig, veldig lei det. Oppfatter det som i grenselandet til å være harry, men det er ikke helt der enda - et greit navn. Velg det dere liker - det er det viktigste tross alt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...