flypapir Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har nå gått 4 dager på canesten. Bruker ikke den greia som følger med til å føre inn pillene. I dag har jeg blødd noe. Fikk komme på ul, og legen der anbefalte at jeg ikke tok de siste pillene. Han mente at blødningen KUNNE skyldes dette? Noen som har opplevd dette? Kommer vel kanskje av at man har skjøre slimhinner når man er gravid?
Meibibeibi Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ja, det har jeg opplevd, så ikke bekymre deg. Så lenge det ikke var en stor blødning da...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Ja du kan ha fått en rift, eller et blodkar som har sprekt. Opplevde å få veldige magesmerter etter bruk av canesten, men da var jeg ikke gravid. Du får heller smøre på med kremen.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 4 dagen min m canesten i dag-har også rosa utflod...Ble redd men tenkte litt på pillen jeg og..får håpe det roer seg:-)
flypapir Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Godt at vi er flere... Her har hvertfall resten av pillene gått rett i søpla. Som legen sa så kan behandlingen godt utsettes.... Jeg ble uansett skikkelig stressa i går. Mistet sist jeg var gravid, og vil jo helst ikke oppleve det samme igjen..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Off ja man blir veldig stressa når sånt skjer!! Ekkel opplevelse..Blødde du mye?
flypapir Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Veldig ekkelt... Blødde nok. Mer enn lite og mindre enn mye... Men var heldigvis ikke noe klumper eller slik da. Klarer ikke beskrive det bedre!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Offda...Jeg har ikke blødd noe mer i dag heldigvis! Smører bare krem nå:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå