spent08 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det noen som kan svare meg på hvor store truser jeg bør kjøpe til etter fødsel?Tror ikke jeg orker å kjøpe så mange sånne mamma truser for de er så dyre, så tenkte å kjøpe noen vanlige truser, bare stor str??jeg er small til vanlig, så hvor store bør jeg kjøpe nå??hvor mye må jeg ha plass til inni liksom??bleie/bind??
unca Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei hei! Jeg har hørt at det er lurt å kjøpe engangstruser på apoteket, fordi de er fine til å ha litt store bind i. Jeg lurer på om jeg skal gjøre det denne gangen, visste ikke om det før jeg fikk nr 1. Jeg fikk noen på sykehuset, altså engangstruser. Skikkelig lekkert :-) Grøss..hehe. Ellers brukte jeg mine vanlige boksere/ hotpants. En del er det ikke så fristende å prøve å vaske, så jeg ville ikke brukt mye penger på undertøy til den perioden. Jeg mener bare at man kaster en del.
spent08 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 ok.,takk for svar:)må si jeg gleder meg..hehe
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Truser med god elastikk burde være greit å bruke. Gjerne litt høye i livet. Jeg fant to ubrukte nettingtruser fra jeg lå på sykehuset sist. Ikke noe er bedre enn de. Bindene holdes på plass + at de strammer overhode ikke. Ellers hører jeg at mange velger Sloggi.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Sist så kjøpte jeg sånne "hotpants" truser på H&M. Ikke dyre, og holdt bindene på plass Tror ikke du bør gå opp mer enn en str iallfall til etterpå. Hva bruker du nå for eksempel? Hvis du fortsatt bruker small, så kan du helt sikkert bruke det etterpå også. Jeg kjøpte de der saba bindene sist, og de er myke, og behagelige etter fødselen, og tar ikke ALT for stor plass Dersom du blør veldig mye, så vil jeg også annbefale de der engansgstrusene på apoteket, slik at du kan bruke større bind. Utrolig sexy ...men det tror jeg ikke du bryr deg så mye om rett etter fødselen :)
canutten Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 de flotte nettingtrusene fikk jeg på sykehuset, og hotellet. de var fine siden jeg neppe hadde funnet noen i den fasongen... kjekt at de kan hives etterpå for det trengs...må ha plass til BLEIE de første dagene, og nettene. Bogerud sine "gammel dametruser" har fått bli med i bagen denne gangen, billige og absolutt kastbare...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Jeg brukte mine helt vanlige "mens"truser jeg. Det viktigste er at du selv synes de er behagelige å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå