Gå til innhold

er det normalt at det skal være så fryktelig vondt


annka82-har 3 nydelie gutta:)

Anbefalte innlegg

i magen når det vokser??hadde så utrolig vondt i går når jeg var lagt meg,helt grusomt!!! tenkte kanskje at det vokser mye nå,men skal det virkelig være så vondt??blir litt bekymra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjempe vondt. Er slik at jeg noen ganger bare må legge meg ned og puste dypt. For meg kjennes det ut som kynnere.

 

Har snakket med gynekologen min og han sier at det er ikke noe å bekymre seg for. Har fått tidlig ultralyd for å roe meg ned.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også mye vondt. Før hadde jeg enormt sterke menssmerter og noen ganger føles det sånn nå også. Ikke helt på samme måte, men det liksom presser og stikker og strekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du.

hvordan er vondtene dine? som noen slags menssmerter? skikkelig tak i livmoren?

 

jeg også har hatt dette, veldig tidlig, uke 4-7.. men det er rolig nå.. det skyltes en muskelknute i livmoren min. ikke farlig, men kunne være ubehagelig for meg nå og utover svangerskapet.

 

har ellers hørt om mange med magesmerter, det hører med når livmoren vokser og strekker på seg. det er mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over.. har du merket noe annet utenom det vanlige? hvis du blir veldig engstelig kan du jo ringe legen din eller jordmor, så kansje det er litt betryggende..

 

men husk, noen har kjempesterke menssmerter, andre ingenting, og det er ikke farlig :)

 

håper alt roer seg, og at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, henger meg på denne!

Har også sterke smerter, spesielt om kvelden!

har vert mye redd, men har fådd beskjed om å bare ta d med ro, og at dette er normalt..

jeg skal til lege på tirsdag så vi får skje;)

så lenge man ikke blør skal man vel egentli ikke bekymre seg så veldig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smerter er 7 uker i dag, kjennes ut som om noen vrir på eggstokkene mine, kjenner det godt på begge sider. Godt å lese at flere har det sånn og at det ikke er noe farlig. jeg har alltid hatt mye vondt ved eggeløsning også da... sier til meg selv at alt går bra!! Men det er ikke bare bare,mistet i SA i september.... Men jeg MÅ tenke positivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei

 

Men med nr1 så husker jeg at jeg fikk skikkelige amerter i magen..de kom og gikk ..jeg krøket meg på do, og satt bare å ynket meg av smerte..da var jeg vel ikke mere enn 5-6 uker på vei.

 

Men har ikke hatt det sånn med nr 2 eller denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:) siden det er flere som har det sånn,virker det jo som det er litt normalt:) vart litt letta no ja:) er 5-6 uker på vei no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jo nesten heller bekymret for jeg ikke kjenner noe..men trøster meg for at det er fordi den har vært utvidet 2 ganger før :)

 

Så er vel fra person til persin sikkert..men jeg hadde iallefall veldig sterke smerter en natt med nr 1, og omtrent på samme tid som deg.

Da ble jeg litt redd..men gikk jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...