CKs mamma Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har nå bestilt tre forskjellige reiser til Rhodos, Kreta og Kypros, men må jo bestemme oss for hva vi skal ta snart! Hva ville dere valgt i mai/juni? Skal reise med baby på 4 mnd og gutt på 2,5 år. Trenger råd!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Kypros uten tvil. Elsker det landet ... har vært der 9 ganger
Nemi:) Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Må si Kypros jeg å Vært der i Mai-mnd i 6 år på rad og skal dit i år å!!!
m a r r i s Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Regner med at du er ute etter en avslappende ferie sammen med barna. Da ville jeg valgt Ving Sunresort på Rhodos!!! Var der i september og det var helt supert tilrettelagt for barnefamilier; Flere barnebasseng med skygge over, lekeplasse med skygge over, 2 min til strand, restauranter med god mat og gratis lunsj til barna, barneklubb, tilbud om barnepass om kvelden, store plener til å løpe på, underholdning på kveldene, hotellrom med barnestoler og barnesenger, alle arealer tilrettelagt for barnevogn, matbutikker og andre butikker på stedet, kort reise inn til gamlebyen på Rhodos og andre småsteder som er verdt å se. Det var veldig god service blant alle de ansatte der og både vi foreldre og barna var kjempefornøyde!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå