Gå til innhold

Da er jeg tilbake her :-)

Anbefalte innlegg

1 år siden sist jeg hørte til her inne snart... Ble gravid i IVF kø ifjor, men mista. På Haukeland foreslo de at jeg skulle vente ett år for å se om vi klarte det selv igjen, noe vi var enige i. Nå er det snart gått 1 år så jeg ringte Haukeland for å få ny forsamtale. De sa jeg hører fra dem innen 14 dager. Blir spennende å se om vi får komme inn før sommeren...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136577668-da-er-jeg-tilbake-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake:)

Misforstå meg rett; er ikke glad du kom tilbake...hadde vært bedre om dere hadde lyktes selv, men nå er du her, og velkommen skal du være:)

Håper dere slipper og vente så altfor lenge på og komme til samtale, og hele resten av prosessen:O)))

Har dere forresten lagt adopsjonsplanene på hylla foreløpig?? Jeg har i bakhodet at det er der vi kan ende opp tilslutt, men håper og lykkes med eggdonasjon. Neste forsøk med ny donor er i mars (har et mislykket forsøk bak meg).

Lykke til, da, Kirsty!!

Ja vi hadde jo bestemt oss for å adoptere istedet for å prøve IVF. Var på infomøte, fikk startpakke fra forening, har valgt land osv... men nå har vi bestemt oss for å først prøve ivf mens vi enda er unge. Men er glad jeg har tatt adopsjonsrunden i hodet, for vi er begge veldig innstilt på det. Skulle vi klare nr 1 selv så vil vi nok adoptere nr 2. Og klarer vi ikke egne så gjør det ikke så altfor mye. Adopsjon virker som en fantastisk måte å bli foreldre på! Men siden vi ikke kan prøve IVF i adpsjonskø så mp vi legge det på hylla...for nå.

Jeg kjenner på at jeg skulle ønske man kunne stå i adopsjonskø samtidig som man holder på med IVF/ED. Alt tar jo sånn himla lang tid, men men, vi er enda unge noen år til :o))

Vi har kun vært på infomøte ang. adopsjon. La det på hylla inntil videre når vi skjønte at vi måtte velge mellom det og ED

Velkommen tilbake:o)!!

Så trist at det endte i en SA,men det viser ihvertfall at dere kan lykkes-og det er jo bra. Mange opp og nedturer som er tøffe å takle,men det er utrolig hva man til slutt tåler.

Blir spennende periode dere går inn i nå.

Krysser fingre for dere.

Annonse

Hei Kirsty.. Så koselig å høre fra deg igjen. Har tenkt så masse på deg. Er kjempelenge siden jeg har sett deg på bim. Håper alt står bra til utenom barnløsheten. Det er jo noe vi alle her inne sliter med, desverre... Vi skal ta turen til nordica i københavn om vi ikke klarer å bli gravide innen dette året. Vi har jo klart det to ganger, men som deg så har det endt i SA.

Hei Kirsty!

Synd at du ikke lyktes med å bli graivd på egenhånd igjen. Håper IVF er det som skal til for at du skal bli gravid, og at du denne gangen skal klare å beholde spiren din.

Jeg skal snart i gang med mitt andre IVF forsøk i Haugesund.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...