Gå til innhold

fy å vondt i puppene!!!


*gullungen med okt spire*

Anbefalte innlegg

jeg har så vondt..hadde det med førstemann også..men hadde glemt det var så vondt klarer nesten ikke ta av meg bhn og sove om natta ja det er et kapittel for seg selv noen andre som er plaget av det??er 5 uker på veg..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 8+5. Det er veldig opp og ned hvor vode de er..noen dager har de nesten ikke vært vonde i det hele tatt, menst andre ganger er de kjempe vonde..

Men jeg tar det bare som et godt tegn jeg..er jo eneste symptomene jeg har..jeg er overhode ikke kvalm..så jeg er super heldig der ..

Var ikke kvalm med mine to første hell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4 uker og har også veldig ømme bryst. Hadde det forrige svangerskap også. Men det kommer og går litt her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skriver under her jeg! Er bare 4+1, men brystvortene er skikkelig ømme!! Og i natt var puppene skikkelig vonde, utenat jeg var borti dem tilåme!

Og de har blitt mye større allerede! Og det er absolutt ikke meg i mot! hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg skjønner. er så fordømt øm. å det gjør direkte vondt å ta av bh/singlet.. det var ikke sånn med første. men det er de hormonene..trøste oss med det at det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det i hovedsak brystvorta som er øm, så sambo kan våge seg og røre.. da blir jeg sinna da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...