Gå til innhold

Samletråd: Til alle dere som har fått eller venter jente!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fant ikke ut jeg var gravid før i uke 9, jeg merket det fordi jeg var småkvalm og kastet opp 2 ganger. Nå er jeg 29+2 og har ikke hatt noen plager i det hele tatt. Det eneste er at puppene mine har lekt siden uke 19. Lukter plager meg heller ikke..

Magen min er ganske stor ligger over den røde stripen på helsekortet. Så den vokser seg stoor og fin.

Får fort vondt i ryggen om jeg sitter lenge, og blir fort sliten i hofter og bein hvis jeg går mye, men det er nok fordi jeg "plutselig" gikk opp 14 kilo. Ellers er alt bra, og jeg gleder meg til lille jenta kommer om et par måneder;) Bare og spørre hvis det er noe du lurer på:)

• 2 uker senere...

Hei har en nydelig jente på 10 mnd. Var litt småkvalm i begynnelsen men det plaget meg ikke så veldig. Sluttet å drikke appelsinjus måtte ha eplejus. Greier fortsatt ikke mer enn et lite glass appelsinjus RART!!!. Ble ikke plaget av lukter. Magen min var veldig høy, rund og spiss den sto rett ut. Den var kjempe fin:) Fikk vite kjønnet på UL i uke 13.

Jeg venter visst ei jente, hadde det på magefølelsen helt fra starten og fikk bekreftet det på UL i 19.uke.

Var veldig kvalm helt frem til uke 17 ca., men kasta opp bare 3 ganger. Veldig trøtt samme periode.

Oppdaget at jeg var gravid p.g.a at jeg nesten svimte av to dager på skolen. Har vært mer eller mindre svimmel hele svangerskapet. Er nå 21-22 uker på vei.

Har i løpet av hele svangerskapet hatt dilla på melk og melkeprodukter. Nå spiser jeg det meste, og veldig mye:-)

Magen er blitt fin og rund. Begynner passe høyt oppe og går litt ut på sidene nederst, da jeg tror vesla liker å ligge på tvers. Hun sparker som regel på høyre side av magen, ganske langt nede.

Egentlig er svangerskapet her ganske likt forrige gang, da jeg fikk gutt, bortsett fra at jeg har vært mye mer plaget med kvalme og tretthet. Men det sistnevnte skyldes helt klart det at jeg nå har mere å henge fingrene i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...