Gå til innhold

City Cross hjulene og lyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er en slags knirkelyd kan du sprute litt silikon inn i overgangen mellom hjul og felg, da er det litt åpent noen steder. Ev butikken gjør det for deg. Ellers er den ikke bråkete, men har merket at hvis du triller den på linoleum (el noe sånt) kan det subbe litt som du sier, men ikke ute.

takk for svar..

Jeg ror ikke det er noen sprekker mellom hjul og felg,men vet du om det er kulelager eller noe på de hjula..

jeg har trilla på fliser og på parkett,og det subber begge stedene.

akkurat som om kurven subber nedi gulvet,og den gjør jo ikke det.

Og det gjelder liksom alle hjula,er ikke ett som skiller seg ut.

Tenkte bare at det er litt dumt med disse lydene hvis man f.eks skal få en baby til å sove i vognen inne.

men,nå har jeg ikke smurt med smørefett enda,mulig jeg må gjøre det først..

Nei det er visst ikke kulelager. Men jeg kunne ikke se de sprekkene selv altså, tok den med tilbake pga knirking og da sa butikken at de sprøytet silikon inn i hjulene.

Ellers kan det godt være at subbingen bare er der når du triller sakte på innegulv. Triller du ute er det ikke sikkert du hører noe. Jeg er veldig kritisk selv;) og hører og ser etter feil;) og hører ikke noe særlig ute.

Hvis du skal smøre hjulfestene til understellet, har jeg brukt sånn tykk olje eller fett man får på biltema. Skikkelig gris, men er visst eneste som vil fungere i kaldt vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...