Gå til innhold

Hmm etter en kjapp tur innom Skravle...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er bare her inne og trives godt med det. Vi er stort sett i samme situasjon og alle støtter hverandre her, føler jeg da. Alltid noen som svarer hvis man lurer på ting og tang. Ellers har jeg før vært litt på siden for slitere før, men synes det er myyye koseligere her! ;)

Annonse

det er nettop det... her inne er det ingen spørsmål som er dumme og du får svar på alt... og det er en god følelese når du ikkje får de svar du ønske fra lege eller venner, for her møter du likesinnede som vet hva du sliter med... og det er en god følelse...

liker meg veldig godt her inne, har selv fått svar på veldig mye! :)

pedrine81!

Jeg trives også best her inne. Er så mye skittkasting og hånliggjøring på enkelte av de andre forumene. Her er ingen spørsmål for dumme, og man får gode seriøse svar, og mye støtte:O)) Synes vi er flinke til og støtte opp om og ta vare på hverandre her inne, jeg.O)

Jeg har surfet litt rundt på diverse forum...

...men har funnet ut at her inne er det triveligst å være :o) Alle er støttende og mange gode råd gis! Det er bare kjempehyggelige jenter her inne!

Hi hi, må vel bare støtte meg til det dere sier. Har vært her siden 2005 faktisk så begynner å bli litt tid nå. Her trives jeg bra, alltid støtte å få og gode råd.

Absolutt hater setningen: det er baaare å slappe av så skal du nok se at det klaffer .........grrr

Har ikke prøvd meg på så mange andre sider heller da,føler i grunn at det holder med en. Og denne er jo topp:o)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...