Gå til innhold

Jippii!! tror nok jeg må stole på tre svaake positive tester!


Jordbær venter nr 3!

Anbefalte innlegg

må ydmykt konstatere at jeg ble gravid med nr tre første uke etter p-pilleslutt. Er veldig uvirkelig.Jippiiii! Skal prøve å ikke fortelle det til noen, men det er veldig vanskelig å holde seg!! Like spennende som da jeg fant det ut med nr1 og nr2 ;-) Har vært mye inne og smuglest på disse sidene, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere jenter!!

 

Har termin 30 september, så det er veldig tidlig ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer! Jeg tok akkurat en test og fant ut at vi er gravid med nr2. Førstemann er 11 mnd akkurat og da jeg ble gravid med han gjorde ting det slik at vi måtte si det med en gang vi selv fant det ut. Håper vi klarer å holde det hemmelig denne gangen, men blir ikke enkelt kjenner jeg:) Såååå spennende, og gleder oss masse til at vi skal få to tette. Foreløbig termin er 21.sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og!! grei å få dem tett, travelt i en periode, men veldig kjekt etterpå!! mine er 4 og 1,5. Har vært plaget med mye svangerskapskvalme og oppkast med de andre, det kommer nok i uke seks denne gangen og. "Gruer meg". Ikke lett å skjule at en er gravid når en er kvalm og kaster opp. Hjelp hva er det jeg har gitt meg ut på ??? Igjen!!! skulle tro jeg hadde blitt avskremt etter to ganger fire måneder, men nei, tror jeg har en selektiv hukommelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis... dette blir spennende. :)

 

Testet positivt jeg også i dag.Hurra!! Minstemann er bare 6 mnd, så de blir tette.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja samme her. Slo meg nettopp at dette blir nok ikke enkelt. Har vært plaget med bekkenløsning fra forrige svangerskap (ca 3mnd på vei) og begynte å roa seg litt etter jeg slutta å fullamme. Men har fortsatt velig vondt når menstruasjonen kommer hver mnd. Tenkte jeg skulle prøve med akupunktur og andre alternative behandlinger denne gangen for å hjelpe på litt. Tror jeg har lest om akupunktur mot svangerskapskvalme og? Er det aktuelt for deg å prøve? Fikk akupunktur under fødselen og det var virkelig ikke som jeg hadde trodd :) Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen! Vi går en spennende tid i møte :-) Tror nok at jeg vil vurdere å prøve akupunktur hvis jeg blir like kvalm som sist. Er jo verd å gi det et forsøk! Jeg forsøkte soneterapi ,"vitaminkur" (masse b vitaminer og mineraler osv), og homeopati sist uten noen virkning. men det kan nok variere fra person til person hva som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...