Sunniva78 har to små Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 La fort på meg 8-9 kilo i svangerskapet. Men på 1mnd nå, så har jeg bare lagt på meg 1kg...! Er det normalt da? Kurven og magen vokser, så jeg antar jo at alt er bra sånn sett. Men hadde liksom trodd at det kom endel kilo nå på slutten også? Er forresten 38 uker i morra... Flere?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 vekta mi har faktisk gått ned 1 kg den siste måneden.. så nei, du er ikke alene. legen sier at jeg må legge på meg mere( gått totalt opp 5 kg nå i uke 35), men får det ikke til..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke lagt på meg en kilo, er i uke 32!!! Jeg tok opp dette med legen min, og han sa det var ingenting og bekymre meg for, barnet tar den næringen det trenger. Jeg vokser som jeg skal og det virker som babyen har det bra i magen. jeg fikk beskjed om att det var slik for noen. Jeg har noen kilo for mye fra før av, så jeg er bare glad til.
Sunniva78 har to små Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Ok, det var betryggende å høre:-) Man bekymrer seg hvis vekten øker for mye, men jammen er det ikke greit om det går andre veien heller..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå