Meandmyprincess Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Skal til lege med datteren min i dag.Bare lurer på om han kan finne ut av dette eller om det blir henvisning og venting..
futte (tm) Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Fastlegen hadde mistanke om at guttungen hadde astma. Da fikk han en medisin som skulle hjelpe på astma. Hvis han ble bedre av den kunne det bety at han hadde astma. Heldigvis(?) ble han ikke bedre av medisinen.
Lykke*Li Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Du får nok en henvisning til en spesialist...Det er noen tester man må gjennom før man får diagnosen!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Nei det tviler jeg på. Eldstejenta mi var på legevakten pga veldig ille hoste og de mente det var astma. Kom til barnelegen som konstanterte at dette ikke var astma og hun ble helt fin igjen og har vært det siden. Mellomste hadde hoste lenge og fastlegen mente det var astma, jeg sa jeg ville se det an med medisiner inntil hun hadde blitt operert for polypper og lagt inn dren for jeg trodde årsaken lå der. Etter operasjonen ble hun bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå