Leandermamma Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Etter mange mnd med søvnløse netter og oppvåkning ca hver time, sov Leander(8,5 mnd) fra 1915 til 0645!!!!! 3 behandlinger hos fotsoneterapeut har gjordt underverker. Er så utrolig glad OG uthvilt!!! Måtte bare dele det med dere :-)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 åhh!!;-) sååå glad på dine vegne!;-) Sarah er nede i 2-3 ganger om natta nå.. men skal sjekke ut den fotsoneterapien ja... hehe
Leandermamma Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Han sov rundt natt til i dag også! Du må bare prøve det. Jeg hadde nesten glemt hvor godt det er å sove, hehe!!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 åhh! det må være herlig ja!;-) misunner deg litt nå jah;-) hhe holder på å forske på det nå.. hvor de holder til her hos meg. hold meg oppdatert da;-)
Frk. Vable Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer!!!! VI sliter med vår sønn på 9 mnd. som våkner fra 3 til 10 ganger for kvelden. Hvordan funker denne fotsoneterapien? Hva gjør de og hva hjelper det mot?
HDEO Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Så utrolig bra Leandermamma! Kanskje vi også må prøve det? HAr prøvd Akupunktur og homeopat, det virket ikke. Nå går vi som du kanskje husker på Vallergan. Det hjelper, men han sover ikke rundt. Vi skulle så gjerne ha sovet en hel natt! Har ei på 3 år som også våkner minst en gang hver natt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå