Gå til innhold

januar går så fort og sent om hverandre!


gulda

Anbefalte innlegg

Veldig rart at det allerede er den 18. i måneden vår! Jeg er en av dem med temin mot slutten, og venter veldig på at babyen skal komme. men samtidig så har måneden flydd! Wow, kommer stadig nærmere å få se babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også det har gått veeldig fort, men samtidig har jeg blitt mer og mer fødeklar. Har termin 30 januar..og nå som det straks er bare en uke igjen er jeg mer klar en noen gang...håper jeg slipper å gå på overtid i allefall...men er vel ingen garantier på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet...!! Jeg har plutselig termin imorgen...er litt nervøs må jeg innrømme. Gutten min har plutselig ombestemt seg, og gått opp med hodet fra bekkenet, og ligger nå på skrå...hjeeeeeeeeelp..!!!

Huff...hadde ikke lyst på ks men nå blir det kanskje det uansett. Jaja, vi har ikke mye vi skulle ha sagt jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg håper min ligger med hodet ned fortsatt. Tror faktisk det. Håper din finner veien ned igjen, Svan81. Ja, januar har gått fort, men nå som jeg etterhvert blir mer og mer klar, tror jeg tiden kommer til å gå saktere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nå ble jeg også litt nervøs. Kan barnet klare å snu seg når hodet har festet seg? Håper ikke det. Jeg syns dagene går veldig sakte jeg da. Slvom jeg gruer meg til fødsel så vil jeg bare ha det ubbagjort. SEr for meg at jenta mi blir større og større for hver dag og dermed vanskeligere å få ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...