Gå til innhold

Er skuffet etter besøk hos gyn. i går...

Anbefalte innlegg

...for etter fire dager med stikking var det kun 2 follikler :o(

Vet det kan komme flere etter hvert, men forventningene gikk rett i bakken i går... Gonal-F skulle være sterke saker, men så langt kan jeg ikke se det.

Skjønner jeg har vært bortskjemt tidligere - trøsten er at det er kun ett gullegg som skal til! Hvorfor blir jeg ikke mindre beskymret nå da...?

Fortsetter under...

Derfør att ju mer egg desto fler chanser. Så tenker iallefall jag. Jag førstår gott om du er bekymrad. Men og andre siden så er det som du sier med guldegget.... Ibland kan det ju va bedre med få egg som er fina æn 15 egg der de flesta ikke er brukbare. De er før små eller før store og så finns det bare några få brukbare kvar.

Jag er ikke den beste på uppmuntring men jag ønsker dig en masse lykke til.

Klem

hei du...

leste i et annet innlegg at du også sliter med mange tomme follikler...

:(

skjønner godt hvordan du har det ja...har du brukt annen type sprøyter før eller?

har bare brukt gonal -f jeg....legen på klinikken tror jeg er en av de få som reagerer dårlig på den "vanlige" dosen...men vet da pokker jeg :(

håper virkelig at de finner gullegget hos deg nå :)

det fortjener du :)

klem

Tusen takk for trøstende ord, jenter!

Jeg har brukt puregon på mine 4 tidligere forsøk - ble gravid på det siste, men hadde en MA. Nå har legen foreskrevet Gonal-F. Han har helt sikkert sine grunner for dette...

Antallet har betydning for å lykkes tror nå jeg, siden jeg opplever å ha tomme follikler og umodne egg. Det gjør at jeg kan slappe mer av. Nå blir jeg bare stresset av hele situasjonen og det er ikke bra...

ja legene skal hvertfall vite hva de gjør da....

tenkte en stund tanken på å be om å få prøve annen type sprøyte jeg...men kanskje greit å prøve å øke dosee litt i stede....(hos meg hvertfall)

jeg håper å på større antall denne gangen.....siden jeg å sliter med mange tomme follikler....håpet er nesten å få egg på frys så en slipper å gjennom uttak og alt igjen liksom...

vi skal høre om å få vårt 3 ivf til våren nå...april ca...

føler meg litt stressa med tanke på de dårlige resultatene vi har hatt tidligere...etter det første forsøket så kikka legene så rart på hverandre...det måtte liksom være noe galt siden jeg hadde så mange tomme follikler...''

så grudde jo som pesten til 2ivf....fikk akkurat samme resultet da...men da ble forklaringen at de trodde jeg kanskje var feil stimulert.........

nei er kjipe greier det her...er det stor dose med gonal- f du bruker da?

Annonse

225 ie, det samme som jeg hadde med Puregon.

Kjenner godt igjen din opplevelse med leger som ser rart på hverandre... På mitt første uttak fant de til å begynne med ingen egg og spurte til slutt om jeg hadde husket å ta eggløsningssprøyta!?

har brukt 112.5ie jeg.....nå skal de øke til 150 eller 187,5 ie....håper egentlig vi kan øke litt til jeg da...

men...legene vet vel best????

ja er skikkelig kjipt når de ser spørrende på hverandre...så på deg etterpå....

Håper det utvikler seg flere follikler hos deg. Jeg hadde selv bedre kvalitet på eggene mine da jeg fikk ut bare 3 enn da jeg fikk ut 5 (er ikke de store resultatene hos meg heller). Synes ofte jeg leser at det går bort så mange egg på de som får ut mange. Satser på at dine har gullkvalitet.

Skjonner godt bekymringen. Jeg har hatt flere forsok med fra 6-11 egg. Na sist var det bare 3 follikler, og jeg sa det samme til legen: jo flere egg, jo storre sjanse... Det fikk jeg ikke sa stor gehor for, fordi mange med maaange egg, opplever at det er fa som har god kvalitet. Men det er ikke sa lett a tro pa nar man star midt oppi det.

Pa uttaksdagen var det bare egg i 2 av folliklene, men de greide jammen a fa ut et fra en pose som egentlig var "for liten". Na er jeg 8+3...

Onsker deg all mulig lykke! Det kan slumpe til.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...