Gå til innhold

En gladmelding. Gravid igjen etter MA.

hegemor'79

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ jeg er så glad. Testet positivt, men har hatt to blødninger siden. Jeg ble sendt på ultralyd forrige torsdag og de kunne se en antydning til graviditet, fikk time igjen i går og var kjempenervøs....

Og i går fikk vi sett vår lille spire. Hjerte slo som bare det, det var spesielt ettersom spiren bare er 5,5 millimeter stor hehe.

Vi har vært kjempeheldige og blitt gravide med en gang, uten å ha mensen imellom, så nå håper jeg at det går bra denne gangen, jeg er optimist.

Skal på ultralyd igjen om 14 dager. Gleder meg! Jeg har fått utrolig god oppfølging av lege og sykehus.

Fortsetter under...

Å... gratulerer masse.... Og håper det går bra denne gangen :)....

Vi har hatt MA selv denne uken,, utrolig tøft..... er så uvant å ikke være gravid lenger.... var 13 uker.... Håper vi blir like heldige som dere :)

Når begynte dere å prøve igjen?? Venter bare på å slutte å blø jeg, så tenkte jeg vi får prøve igjen....

Hei.

Jeg tenkte som så at det som skjer det skjer, og er vi så heldige at vi blir gravide så er det ingenting som er bedre enn det. Så vi ventet ikke til jeg hadde hatt en mens, og det ble klaff på første forsøk:-)

Lykke til med prøvingen, det blir nok søsken på småen snart :-)

Gratulerer hegemor`79:-)

Virker som jeg er gravid igjen etter min MA i August. Jeg har blitt gravid to ganger på første forsøk, men denne gang brukte vi litt lengre tid..Det har vært laaaange mnd så du skal være glad du ble fort gravid igjen:-) Var du langt på vei da du mistet?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...