Gå til innhold

Da forlater jeg dere igjen... (sa)


flypapir

Anbefalte innlegg

Våknet i dag til blødninger. Er 6 uker på vei. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette, synes det er kjempevanskelig denne gangen. Mistet i oktober også, da var det i grunn greit. Men nå er det 2. gangen.... Forstår ikke helt hvorfor det skjer, men det er vel en mening med det.

 

Vil uansett ønske dere alle lykke til videre!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg. Føler med deg. Tenkte også når jeg mistet for andre gang at det var ekstra fælt.

Har fått god oppfølging denne gang. Forlang det du også. Jeg har fått albyl-e, tidlig UL i uke 6-7 fikk komme inn til UL da jeg kjente litt magesmerter tidlig i uke10 og skal til ny UL i dag, nå er jeg i akkurat 11+0. Så jeg krysser fingrene at alt er i den skjønneste orden i dag. Må innrømme at jeg gruer meg litt. Har også fått innvilget dobbeltest med fosterdiagnostikk.

 

Hvis man mister tre ganger så har man jo rett på full utredning. Håper jeg aldri får behov for det. Og miste er noe av det verste man kan oppleve.

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd!:) Føler det litt urettferdig nå ja... Ikke får jeg kontaktet legen min i dag heller da de holder stengt. Men skal uansett be om oppfølging om jeg blir gravid igjen! Kan jeg spørre hva albyl-e er??

 

Håper det går bra for deg denne gangen, lykke til på ul!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

albyl-e er acetylsalisylsyre, fungerer som blodfortynnende. Skal kun brukes hvis det er strengt nødvendig. Men for enkelte gravide så trengs blodfortynnende da man har risiokofaktorer som veier opp for bruken. Feks risiko for blodpropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir her en stund til jeg!:) Fikk komme på innvendig ul. Legen fant fostersekk og plommesekk, men ikke noe foster el bankende hjerte. Han sa at det ikke var uvanlig. Kan hende jeg har kommet litt kortere enn jeg trodde... Uansett så så det foreløpig ut som et normalt svangerskap, men jeg skal tilbake for ny ul om to (laaange) uker.

 

Håper noen vil krysse fingrene for vår lille spire!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

 

 

Da krysser jeg fingrene for deg. Håper bare at du har kommet litt kortere enn du trodde. Jeg har lest om flere som har trodd at de har kommet litt lengre enn de var.

Jeg var på utvendig ultralyd i dag og babyen koste seg i vannet sparket og vinket. Veldig gøy.

 

Skal på ny ultralyd på tirsdag i forbindelse med dobbeltesten.

 

Jeg ble ikke testet for om jeg trengte albyl-e, men legen mente at det var ingen fare med å gi meg det for sikkerhetskyld. Og det ser jo ut til å funke bra for meg.

 

Ha en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt sto bra til med den lille! Må være litt av en lettelse etter det du har vært igjennom...:) Håper alt går bra videre også, og at du om ikke lenge får en sprell levende og frisk baby i huset!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...