Gå til innhold

Noen andre med hjerteformet livmor??

Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Har alt hatt 3 aborter- og hvert svangerskap er like bekymringsfullt...har ingen barn fra før...nærmer oss snart uke 8, og var på ul for noen dager siden, det var et bankende hjerte, noe som vil aldri har sett før!! De var positive, og trudde kanskje det hadde festet seg en annen plass denne gangen (en i skilleveggen), men dette er jo ikke 100%!!!!

Kjenner jeg begynner å bli sliten av å gå rundt å håpe at alt skal gå bra...Er det andre som har hjerteformet livmor, og har kommet langt i svangerskapet???

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg har delt livmor, men de er usikre på om den er helt delt i 2 eller er hjerteforma... Uansett; jeg ble gravid med pergo etter 1,5 års prøving og fikk en nydelig gutt i juni i fjor, Har ingen SA eller MA bak meg.

Men svangerskapet ble betegna som et risikosvangerskap og jeg hadde blødninger de 3-4 første mnd og MYE kraftige kynnere allerede fra uke 16 og livmorhalsen og mormunnen ble påvirket. Så ingen trodde at jeg skulle greie å gå til termin, men det gjorde jeg:) Ingen trodde jeg skulle føde vanlig (pga lite plass) men det gjorde jeg:)

Så godt å høra at det har gått bra med dere..om 2 dager går jeg inn i uke 15, synes det går fort dette her, og har gått bra så langt...Fikk beskjed av jordmora at jeg kanskje ikke ville kjenne spark sov som andre, pga av skilleveggen- opplevde dere også det?? Er også klar over at dette kan medføre et risiokosvangerskap, men håper på at alt skal gå bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...