Gå til innhold

erfaring med tester fra billigetester.no?


lykkee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare bra erfaring fra disse, de slår ut raskt synes jeg og den gir faktisk raskere svakere streker enn CB gjør. ergo synes jeg den slår ut raskere enn CB.

 

Jeg er bare fornøyd med de :)

 

Jeg har heller aldri hatt noen skyggestrek eller lurestrek som jeg har hørt enkelte andre ha.

 

 

Det eneste er at du må vente ca 1 min med å lese av svaret, da det tar litt tid for testen og "samle" seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en slik test i går på IKM, på ettermiddagen riktig nok. Den ble negativ. Tok en til i dag tidlig, den viser en svak svak strek, veldig svak, men den er der.

 

Vet ikke hva jeg skal tro, har heller ingen erfaring fra slike tester.

 

Og hva er egentlig forskjellen på en skyggestrek og en veldig svak strek??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tok nettop en slik test nå.....(IKM imorgen) og den ble POSITIV!! :)

Brukte slike tester med forrige også, og de funket helt greit!!

 

Med forrige var teststreken veeldig svak dagen før IKM(slik som nå), men den ble kraftigere for hver dag som gikk, da HCG nivået steg....

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også disse testene, men slo aldri ut noe på el testene, jeg testa nesten hver dag en hel periode og hadde bare neg så jeg trudde jeg ikke hadde el denne mnd men gravid ble jeg!! gravid testen var positiv ( også den fra billigtester ) så den virka, bare el testene jeg har dårlig erfaring med, samme skjedde med ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette opplevde jeg og med billigtestene. De slo ikke ut på eggløsning, selv om jeg følte på hele meg at jeg skulle ha det(øm i magen/eggstokkene og blank eggløsn. utflod) heldigvis så prøvde vi litt likevel ;-) og i dag har jeg tatt en positiv graviditetstest (eller rettere sagt tre, he he) . nesten usynlig strek på to forskjellige billigtester og litt sterkere med clearblue!!!! Hadde ikke stolt helt på de eggløsningstestene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...................må bare tilføye at jeg også brukte eggløsnigstester da vi forsøkte på forrige mann,og de funket helt fint de...

 

Men her er det jo ulike erfaringer,så det beste er vel å prøve dem ut selv, tenker jeg....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grav-testene slo aldri ut på meg, testet tre dager etter positive CB og QR-tester, men fremdeles ingen strek...

 

El-testene ble aldri helt positive, men viste kun svake streker to måneder på rad, ble allikevel gravid, så vet at jeg hadde eggløsning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...