Gå til innhold

Var på UL i dag

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Og alt ser veldig bra ut med den lille.

MEN den var velsig sta og ville ikke vise oss framsiden. Lå med ryggen til og ordentlig i fosterstilling. Var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt. Jo mer JM prøvde å terge den for å få den til å snu seg, jo mere ball ble den der inne :-(

Vi som hadde bestemt oss for at vi skulle vite hvilket kjønn det var, men den gang ei!

Ja, ja den er som den skal og det er alt som teller egentlig så får vi ta det som det kommer med kjønnet.

Har uansett muligheter til å finne det ut senere. Vi skal jo på UL både i mars og april for vekstkontroll så :-)

Hadde forresten vært litt nervøs for at ikke alt skulle være bra på forhånd. Dette fordi jeg ikke hadde sjans til å kjenne liv de siste dagene, selv når jeg har presset på magen (noe som har funket tidligere).

Men siden den ligger med fronten inn mot ryggen min og morkaka ligger mellom den lille og magen så var det ikke så rart :-)

Klæm

Fortsetter under...

Nå kan du senke skuldrene ja, jeg tenker som så at det nesten er umulig at du skal være en av de få som mister så snt. Dette går bra. Nå kan du starte å leve, å glede deg til å få den lillle gutten eller jenta.

Husker så godt da jeg ble gravid med jenten min hvor utrolig nervøs jeg var, men etter mye om og men så endte det faktisk bra det også.

masse lykketil:)

Annonse

Så godt å høre at alt står bra til! Vår lille prins viste seg fram på ordinær UL, men da vi var på 3D ville han bare sove med ansiktet godt skjult... Vi måtte ha fire forsøk før vi fikk han til å være litt aktiv. (I dag liker han faktisk godt å ha lua godt ned i ansiktet når han sover i vogna!)

Det er bare å glede seg til dere får treffe h*n!

Klem fra

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Tusen takk jenter :-)

Tror faktisk jeg kjente litt liv igjen i dag. Den ene katten lå på magen og jeg har hadde for første gang på leeeenge spist snop. Plutselig ble det veldig bevegelser inne i magen :-)

Tar nok lang tid før vi vil kjenne noe utenpå, men er deilig å kjenne at det skjer noe der inne :-)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...