♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Ikke rart jeg eser ut.......Men deili var det!!!! Klarer ikke å la være,er helt håpløs sånn sett.... Andre som fråtser...???? Håper det ikke bare er meg som freeker helt ut og spiser alt jeg kommer over...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 pytt,pytt,hadde jeg hatt is i huset,hadde jeg sikkert spist like mange.bare kos deg du.
UngVoksen-over termin Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Mmmm...deilig! Kos deg ! Du ammer det nok vekk etterpå skal du se ;-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe.. Kjenner meg veldig godt igjen jeg også Spiser også alt jeg kommer over, uansett om jeg kanskje ikke har såå lyst på det:p Fikk vann i munnen når du nevnte snickers-is=)=)=)
bollamor*med 3 barn* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Bare kos deg, det gjør jeg. Cola og non stop......mmmmmm
15.mai :) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 ÅÅÅÅ måtte du nevne det??? Har jo helt glemt at det er favorittisen min!!! Nå blir jeg nødt til å sende mannen i butikken. Nå får jeg hhelt vann i munn. Du kan sikkert spise det med god samvittighet. Som sagt, man ammer det vekk. Jeg har vel noen is til gode. Har bare levd på frukt og grønnsaker hele sv.skapet. Har ikke orket tanken på kjøtt eller fett mat. Men IS det fikk jeg veldig lyst på nå
roannima Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg spiste ÅTTE kokosboller en kveld. . . Sant skal sies at jeg spydde som en gris etterpå. . . . :-)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Bare 3?? Hadde spist hele pakka jeg! Jeg er fæl på sjokolade,hehe.. Har jeg ikke sjokolade i hus, da må jeg bake eller drikke O`boy. Men dette er den "sjansen" jeg har til å gå opp i vekt med god samvittighet, så jeg nyter det=) Nyt det du også! Og tenk heller på alle turene du kommer til å gå etter fødsel:)
Erisa* Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Åh, nå ler jeg godt her:) Det hørtes fantastisk godt ut! Snickers-is er bare SÅÅ godt! Det tror jeg jeg skal kjøpe meg i morgen - selv om jeg egentlig ikke tåler peanøtter... Mmmmm .... Jeg har faktisk ikke så lyst på snop for tiden, men det er nok like greit:)
camoneiel *har født* Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Må le litt nå ja ))) Høres ut som meg i mitt første svangerskap for 12 år siden ) Syntes det var så flaut å kjøpe så mange snickers-is at jeg kjørte rundt på flere butikker å kjøpte 2 på hver plass... Venter nå nr 4 og har desverre fått svangerskapsdiabetes, så is er fy, fy... Men jeg har ikke vondt av å ikke spise søtsaker. Kos deg med isen du martha, for jeg vet hvor god den er ;o)
gulda Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 He he. Jeg fikk skikkelig lyst på sjokoladekake en dag! når jeg får lyst på noe, så forsvinner ikke lysten før trangen blir tilfredsstilt. Bakte sjokolademuffins, og spiste sikkert rundt 10 stykker!!! He he. Og kunne gjerne spist mer! Var ikke bunn i meg, helt ekstremt! Så har hatt noen fråtse-turer i svangerskapet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå