Gå til innhold

slimpropp...


Venter72

Anbefalte innlegg

Er det sånn at slimproppen må gå før fødselen starer? Har masse kynnere og hadde håpet at disse skulle utvikle seg til rier. Men har ikke sett noe slimpropp (Selv om jeg sjekker både titt og ofte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei da slimproppen må ikke gå før. jeg kjenner ikke når jeg får rier en gang jeg merker ikke noe til smerte eller noe kjenner bare magen blir har. men slimproppen min har ikke gått hos meg før. og jeg venter nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen min gikk 1 dag før fødslen... mange merker ikke engang at den går,men jeg merket det for kom blod med siden jeg hadde 5 cm åpning når den gikk...men hadde ikke hatt noen rier som jeg kjente... når jeg fikk rier jeg merket til var det bare 6 min mellom hver rie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min mor kom riene først, og hun sier det er godt mulig at det da kom en slimpropp og, men det fikk ihvertfall ikke hun med seg for da var hun jo alt i full gang. Jeg satser på at det blir sånn for meg og, for jeg har ikke sett snurten avd en pokkers proppen enda, men maseriene er relativt hyppige og vonde.. Så jeg kjenner at jeg IKKE er keen på at proppen går - og at jeg deretter må vente i enda flere dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...