Gå til innhold

Hei alle sammen...

Anbefalte innlegg

Har konstant dårlig samvit for dere men slik er det vel bare...

Det har skjedd mye siden sist.. Mari vokser og gror.. Vi fekk gleden av og bli gravid igjen og koset oss med tanken på og bli 4.. Slik gjekk det ikkje så det tynger veldig..

Men vi venter på valp.. Den 22 skal vi til Oslo og hente ho.. Det ser vi fram til .. Kanskje det er på tide slå seg til ro med at vi har fått Mari og være glad for det.. Hvem vet... Men nett no orker eg ikkje ein gang tanken på og prøve meir..

I dag har vi vært på svømming igjen.. Mari syns nok det var litt skummelt men vi håper det går seg til etterhvert.. Er jo så lenge siden vi gjekk sist kurs..

Håper dere har det bra alle sammen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136571476-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ha dårlig samvittighet for oss :-) Men veldig koselig når du titter innom altså! :-)

Så utrolig trist at det ikke lykkes denne gangen. Har tenkt mye på deg. Skjønner godt dere ikke orker å prøve mer...Kan være godt for kropp og sjel å ta en pause fra det kanskje.....

Gøy med valp da! Spennende å høre hvordan Mari reagerer på vofsen og vofsen reagerer på Mari!

Hei! Vi kjemper oss gjennom hverdagen uten deg! ;) Klart du er savnet, men ikke ha dårlig samvittighet for oss!

Leit, med graviditeten. Går fortsatt og bekymrer meg for frøet mitt selvom jeg er godt over 1. tri. Nå får dere jo et barn til likevel i valpen, så Mari blir jo uansett storesøster.

Hyggelig at du har oss i tankene. Kos dere masse fremover med Mari og valpen.

Klem fra

Hei, så fint å høre fra dere igjen, dårlig samvittighet må du ikke ha for oss! Fint å høre hvordan det går med dere innimellom:)

Trist at ting ikke er som hadde ønsket. Håper lille søte valpen sammen med søte Mari får fram masse postitive tanker! Lykke til:)

Hei

Alltid koselig å høre fra deg! Ikke ha dårlig samvittighet for oss.

Så trist at det ikke gikk. Føler med dere!

Så spennende med valpen. Kan tenke meg at Mari kommer til å syns det er stas!

Vi har det bra, Leander blir så stor og styrer rundt. Han har fått masse tenner. Ja og så har vi sluttet med pupp. Lurer bare på om jeg må lirke i han litt. Misstanke om at det kan bli brystbetennelse, begynner å gjøre vondt i den ene.. Hadde vært kjedelig å fått det nå, etter å ha ammet 4 unger og aldri hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...