Gå til innhold

Tidlige symptomer paa graviditet


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er meget mulig dette har blitt spurt om oerten ganger foer, ( Kanskje jeg har spurt om dette ogsaa, men er i " oensker sterkt aa bli gravid- taaka") men hvilke tidlige symptomer kjente dere _foer_ mensen?

 

Naa har jeg vaert oem i magen ca ei uke, og kjenner det nesten som at det river litt "inni der". Innimellom har jeg ogsaa murringer...

 

Det merkelige er at jeg har kjent null og niks til EL denne mnd. Hva skjer?? Dette er nemlig ikke slik jeg kjenner til EL....Eller TR....

 

Jeg har blitt gravid 2 ganger tidligere. Og blir det veldig lett! Men kan altsaa ikke huske paa symptomer jeg hadde....

 

Til opplysning: Jeg slutta med p-plaster den 28 desember.

 

Arti aa hoere hvordan dere opplevde det!

 

*Haaper noe inni granskauen at det har klaffa naa*

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har alle forskjellige symptomer...noen har ikke noe heller.. etter man har slutta med p pilller o.l kan de lage litt hormonkluss i kroppen.. jeg opplevde det hvertfall.. det jeg husker er at jeg har hatt hatt masse utflod siden el.. som ikke er borte ennå ( er 8 +3) og så husker jeg at jeg var øm i korsryggen lca ei uke før jeg testet.. kan godt hende jeg var øm i magen å.. men har generelt mye vondt i magen ellers av andre grunner.. får håpe du er gravid.. uansett lykke til :) det med større , tyngre, ømme pupper er også et "tegn" men behøver ikke å være det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv å tenker på symtomer. Har akkurat som sting, eller stikk i livmor område på høyresida. Tenker at det kanskje kan være egget som fester seg??? Er også uvanlig øm i korsryggen fortiden noe jeg ikke er vant til. Men vet jo ikke med sikkerhet om dette er symtomer på et svangerskap, men håper.

Du får ha lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk markerte blodårer runt brystene på armene og da sjønte jeg at jeg var gravid,testet pos dagen etter ventet mens og da hadde jeg hatt mistanke i 4-5dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du faar ogsaa ha lykke til, "smaa troll"!! :-)

 

Jeg har ogsaa hatt noen stikkinger / rivinger, men paa begge sider, samtidig!

 

Mange kjenner jo naar egget fester seg, saa det kan jo vaere festesmerter du har! Haaper inderlig det!

 

 

Jeg skal teste paa loerdag, igjen!! hehe.... Proever aa ikke la det ta helt overhaand dette her, men.... er utaalmodig som faa!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svansen: Kan jeg spoerre deg, hvordan er utfloden din? Du trenger ikke svare altsaa :-)

 

Jeg har merket oekt utflod selv, naa de siste dagene. Det er blankt... Har ellers ikke merket noe annet med den siden jeg slutta med p-plasteret.

 

Vet du hvordan El- utfloden er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, amus!

 

Markerte blodaarer ja...Det har jeg hatt nesten ett aar, etter at jeg la inn silikon. Men du visste kanskje at du var gravid fordi du har vaert det tidligere ogsaa, og hatt de samme symptomene? Eller du foelte at du var det, siden du saa disse forandringene?

 

Koselig aa laererikt aa lese om andres symptomer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...