tmr84 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 er det noen fra hønefoss her? noen som kan anbefalle jordmor i området?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Er fra Hønefoss! Lurer på akkurat det samme som deg. Når har du termin? Jeg har 25.08.08 Klem:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei jenter fra Hønefoss! Dere kan jo gå på svangerskapspol. på sykehuset den er jo åpen for alle gravide nå. Ellers så er det jordmor på Ringerike medisinske senter på Hvervenkastet som man kan gå til selv om man ikke har fastlege der. Hilsen ei som enda er prøver, men som snart håper å kunne joine dere=)
tmr84 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg har termin 06.08.08 tror ikke vi er mange fra hønefoss
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hei folkens.. Jeg er opprinnelig fra Hønefoss jeg da, men har gjort Hadelending ut av meg. Flyttet hit for snart et år siden. Er selv født på Ringerike sykehus og oppvokst på Hallingby. Håper dere finner en god jordmor =) Hvis jeg hadde bodd i Hønefoss nå ville jeg sjekket ut om jeg kunne fått en jordmor på sykehuset =) Masse lykke til da =)
Supertea Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Anbefaler min jordmor Kristin Nydal på sykehuset. Hun er helt fantastisk hyggelig og flink! Kjempefornøyd med oppfølgingen der. Ellers mener jeg å ha hørt fra venninner at de er flinke på helsestasjonen i sentrum..?
tmr84 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 takk for svar. så gøy at vi er flere her som har termin på samme tid :0) vi flyttet hit i juni så vi kjenner ikke så mange her:0)
Blacktower Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Hønefoss her også. Litt tidlig for meg å dra på kontroller enda, men tror jeg skal gå på sv.pol. på sykehuset.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 hei! jeg går hos jordmor på hvervenkastet, men vil anbefale deg å gå på sykehuset. der får du mye bedre oppfølging. har vært der et par ganger, har oxo hatt praksis igjennom skolen der og synes det er kjempe topp der! =) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå