bøllefrøene Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hvor lenge før tror dere at de kommer... blir gal av å ikke vite.. skulle nesten ønske jeg kunne forholde meg til termin.. hm.. skal på 32 ukers kontroll på ullevål i morgen.. ikke sett de på to uker nå.. blir morro.. skal gå hver uke etter i morgen da..!!
PaulaFrank Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg har termin 15.mars. Har ungen formening om når guttene mine har tenkt seg ut men håper at de venter 1 mnd til. Vil gjerne at de skal være rundt 2.5 kg. Jeg har planlagt å ha det meste klart tidlig i februar sånn i tilfelle. Får slappet av bedre da. Ellers er jeg jo førstegangsfødende og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. De har blitt mye roligere i det siste,så det er tydlig at det er trangt om plassen. Jeg har også en del mensensmerter. Ikke plagsomt, men hadde ikke det tidligere i svangerskapet. Jeg skal på kontroll på mandag så jeg må spørre om diverse ting. Veldig spennende dette
nr.4 på vei Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har termin 2 april, men har blitt lovet at de skal komme før påske. JM syns det var en god ide at de skulle komme hjem til da. Helt enig med henne. Men nå er barna mine store da. Veide 1400g hver på 28 ukers kontrollen. Er litt urolig om dagen da, men håper de blir der inne til slutten av feb. i hvertfall...
bøllefrøene Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 det er jo supert.. da har du noe å forholde deg til... 1400 i uke 28 er jo supert.. de sa til meg at de bør ligge på ca 1 kg i uke 29.. mine lå på det i uke 27.. men forrige gang sa de ikke vekt. skal på ul i dag.. uke 32 i morgen.. håper de vil si noe i dag...
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har termin 25 mars, håper jo de holder seg inne så lenge som mulig. På forrige kontroll hadde de ikke vokst så mye som legen hadde håpet, den ene lå litt under, mens den andre lå på normalområdet (uke 31 1350 gr og 1575 gr). Så de får bare være i magen og vokse en del til.. Skal på kontroll på sykehuset i neste uke så får se hva de sier da.. Krysser fingrene for at alt er som det skal være..
Maika1973 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har termin 10e mars (eneggede gutter med felles morkake), og jeg håper at de kommer rundt 3 uker før termin (15 februar), så 4,5 uke til... Har akkurat fått 32 ukers kontrol, alt bra, og jeg får ikke ukentlig kontroll før ved sluten av svangerskapet sa han (hmmmmm er det ikke nå da?). Men alt er bra, magen min er nå 104 cm stor.....
bøllefrøene Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 går du hver 14 dag da eller... jeg var på 32 uker i dag.. skal gå hver fredag jeg nå. hm.. er så rart at de har så ulik praksis...
:Kiki Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har termin 6 april. Men har fått beskjed om at jeg blir satt i gang i uke 38 hvis ingenting har skjedd innen da. Håper de kommer i midten av mars. Har ikke sett dem på 5-6 uker jeg.. Er 29 uker i dag. Neste UL er om en uke.. Synes det er lenge mellom hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå