bøllefrøene Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 jeg får bare flere og flere.. det startet i siden.. så kom de sakte men sikkert nederst på magen.. nå blir de bare større og strekker seg oppover.. snart over navlen nå... en ting er at det er stygt.. det få gå.. alt for gutta... men de klør jo så helt sinnsykt.. noen som har prøvd noen klømidler eller...
Maika1973 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Uff det høres ubehagelig ut. Jeg smører med spenol hver gang etter dusj og 'ruller' huden. Men jeg regner med at jeg får de også etter hvert.... Har hørt at mentolkrem kan hjelpe, men er ikke helt sikker om det også hjelper i dette tilfelle.
bøllefrøene Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 mentolkrem.. hm kanksje noe å prøve.. har kjøpt eurax i dag.. håper på at det hjelper..
Pluttiplutt Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 har ikke prøvd disse produktene selv, men kanskje verd en sjekk? http://www.mammashop.net/velvaere.html hvetekim skal vistnok være klø dempende og.. sjekker litt etter for deg jeg, finner jeg noe som funker så skal jeg si ifra:) Håper det går over fort!
bøllefrøene Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 så bra... takk takk.. det må jeg sjekke ut!! alle er så snille her altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå