LilleBetsy Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg føler meg ikke så veldig ny da, har vært her inne og smuglest i en goood stund nå! Men nå skal vi igang med ICSI til våren tenker jeg. Må si jeg blir imponert over pågangsmotet til alle dere jenter her inne! Og positiviteten!! Jeg er nok ikke like tøff som dere... Jeg både gruer og gleder meg til å komme igang.. Gruer meg mest faktisk, for jeg er så redd for alt mulig. Sprøyter ("inni der")!! Hormoner... jeg som er en kruttønne fra før av?!? Økonomi.... Tenk om det ikke går? Tenk om vi ikke blir gravide? Åhh.. Så mange ting som surrer rundt i hodet mitt. Men kanskje det er sånn at det blir bedre bare man kommer igang? Da skjer det noe, og man får kanskje ikke tid til å "synse" så mye?? Jeg er iallefall veldig glad for at jeg har funnet dette formumet, det har gitt meg svar på så utrolig mye..! Det er liksom godt å lese om andre som er i samme situasjon også - så føler man seg ikke så alene om ting og tang :-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Velkommen lille deg:-) Håper tiden din her inne blir kort, og at du kan vandre lykkelig over på 1.trimester innen sommersola kommer for fult og varmer kalde bleke vinterkropper. Lykke til i ventetiden og ikke minst med forsøk når den tid kommer Klem:o)
G77 m/ mirakel i magen Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Velkommen hit! :-) Håper du slipper å være her så veldig lenge. Når du nå kommer i gang skal du se du er tøffere enn du trodde på forhånd! Lykke til :-)
ikø29 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Velkommen i klubben :-) Krysser fingrene for at vi ikke blir her så lenge:-) Lykke til!
Heira☆ Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Vil ønske deg lykke til i en spennede tid fremover. Håper alt går bra for dere ) Skjønner godt at du gruer deg til alt du skal gjennom. Det er lissom så veldig mye. Sånn følte i hvertfall jeg det. Men når vi først kom i gang, så gikk det veldig fint. Det er bare til å ta en dag av gangen, så går det veldig greit skal du se.
prinsesse stilig Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Er egentlig ikke så ny her jeg heller, men alikevel ganske ny. Var inne til samtale i mai 2007, men grunnet mye sykdom har vi ikke kunnet komme i gang med forsøket før nå.... Kjenner meg veldig igjen i de bekymringene du har, sitter med akkuratt samme tanker nå. Har ikke tenkt så mye på det før, men når jeg fikk beskjeden om at vi kunne begynne kom de samme tankene som du har...
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Hei LilleBetsy! Ååå jeg kjenner meg i gjen ! masse tanker osv... er også temmelig ny her men har også smugtittet masse. Rart å endelig være en del av denne gjengen lille meg ) Det er verst å ikke vite hva som skjer egentlig, at man for engangs skyld må sette sin lit til den berømte skjebnen.. er jo litt kontrollfreaker både samboeren og jeg ) Jeg tror du er inne på noe at når man først er igang så skjer det så masse at man nesten ikke rekker å tenke, men bare følger de instrukser man får. Jeg tror det er superviktig at man klarer å holde endorfinene oppe, lykkehormonene trenger man masse av: tren- gå lange fine turer i frisk luft, få ny energi, spis masse frukt og prøv å skjem bort både deg og mannen. . . Lykke til:)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen i gjengen..Haaper du slipper aa vaere her alt for lenge.. Men om det er noe, saa er det bare aa spoerre, saa svarer nok den som kan ;-)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen - håper det blir et kort opphold ) Koselig at du ga deg til kjenne. Det å ha noen å dele ting med underveis er kjempepositivt ) Lykke til!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen i klubben:O)) Håper det blir et kort opphold for deg her inne. I mellomtiden er det veldig veldig godt og kunne dele tanker med jentene som er her inne:O) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå