Singeline Skrevet 16. februar 2008 #26 Skrevet 16. februar 2008 Vi er jo heldige da, som får oppleve dette i vår alder. Merker jeg har en ro og en forventning og en stoooooor gleeeeeede, som ikke kan sammenlignes med hvordan jeg hadde det som ung mor. Følelsen av MIRAKEL er mye sterkere, for å si det sånn. Hadde jo forlengst begynt å innfinne meg med at det ikke skulle bli flere barn på meg - klokka begynte jo å tikke også, så........ Det at bf ikke er her kommer litt i bakgrunnen for den store forelskelsen jeg føler for babyen.... hjerte, hjerte
aniastro Skrevet 16. februar 2008 #27 Skrevet 16. februar 2008 Flere gamlinger melder seg på her:-) Jeg er 35 år og bor på Røa. Vil gjerne komme i kontakt med andre i samme situasjon, Fint for min egen del og fint for barnet også:-) Jeg skal ha barnet 100% alene. Gleder meg til å høre mere fra dere alene mammaene:-)
Singeline Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 Lite liv her inne på snart alenemor. Prøvde å sende deg pm, men null profil. Starter en gamlings-tråd, jeg, så får vi se....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 37 år, , sendte deg en pm jeg Singeline...
aniastro Skrevet 17. februar 2008 #30 Skrevet 17. februar 2008 Hei, Jeg er 35 år og bor på Røa i Oslo. Kunne gjerne tenke meg å bli kjent med andre i samme situasjon. Er 15 uker på vei og gleder meg masse!
1, 2, 3!!! Skrevet 19. februar 2008 #31 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er 26 år. Er 25+6 på vei med nr 3, har samme BF på alle 3... Førstemann er 6,5 år og nr 2 er 4 år! BF valgte oss bort for ei fuktig helg fo ett par uker siden (han er 33), så jeg blir alene med 3, har termin 30. mai
finaly Skrevet 30. mars 2008 #32 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er 27 år og er 10 uker på vei. Jeg er ikke kjæreste med bf men vi kjenner hverandre godt og er gode venner. Men nå er det litt vanskelig for jeg vet ikke hva han tenker eller føler. har bare snakket med han 2 ganger siden jeg ble gravid og han er i sjokk. Liker han veldig godt å håper at vi kan få til noe bra, jeg å han... bare han får litt tid på seg. Nå bor jeg i kristiansand pga skole og han bor i lørenskog. Dette blir min første og jeg er jo veldig glad
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 30. mars 2008 #33 Skrevet 30. mars 2008 36 år, bor i Bergen, mamma til en på 5 fra før, og venter nr.2 i oktober. (Ikke samme barnefar) Var kjæreste med bf til denne når jeg ble gravid, men gjorde det slutt da jeg ikke hadde nok følelser for ham til å holde ut i et langvarig forhold.
piamamma Skrevet 30. mars 2008 #34 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har termin 16 Sept Bor også i S.fjord...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #35 Skrevet 31. mars 2008 til alenemodersnart2 Som om eg skulle skrive det sjølv, berre at eg er 35 år og bur utanfor Bergen og ei som blir 5 til sumaren. Termin i begynnelsen av november. Og eg står på kanten til å gjere det slutt med kjæresten min. Følelsene døde no i påska da vi var saman. Først tenkte eg at det var kun graviditetshormoner, men det er nok ikkje det. Vi er altfor ulike til å kunne ha noko langvarig forhold. Og så er han så veldig vàr og usikker. Han har jo ikkje noko erfaring med forhold til kvinne før, og korleis han kjem til å takle at det blir slutt er ei anna sak. Men, eg håper han klarer å stille opp. anonym inntil vidare
Lisababy Skrevet 1. april 2008 #36 Skrevet 1. april 2008 Jeg er 19 år, bor i Bergen og har termin 19juni, barnefar ga meg valget mellom han og barnet så nå står jeg på egne bein å blir aleine mamma i juni=)
ArinA Skrevet 1. april 2008 #37 Skrevet 1. april 2008 Hei! Æ e 28 år og har 5 uker igjen til termin Bor på bardufoss i midt-troms... Bf og æ har aldri vært sammen, og helt siden han har fått vite at han ska bli pappa har d vært frem og tilbake om han vil stille opp eller ikke... så æ ga beskjed om at æ tar kontakt når babyen e født så får han se ka han gjør da... Æ skal klare mæ fint uten han uansett
Hildemor :) Skrevet 2. april 2008 #38 Skrevet 2. april 2008 Jeg er 29 år og har termin 29 august. Blir alenemor, og aner ikke om bf stiller opp. Var kun sammen i 3 mnd.Han sier så mye rart. Først skal han ha eneomsorgen, deretter skal han ikke ha kontakt i hele tatt. Vi bor laangt unna hverandre så det blir nok vanskelig med veldig mye kontakt, om det er det han vil da. Får se får se! Vi skal klare oss kjempebra uansett hva som skjer Gleder meg sånn til h.n kommer til verden
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 2. april 2008 #39 Skrevet 2. april 2008 Virker som en del av mannfolka er litt forvirra...min hadde først "masse spørsmål" og skrev meldinger ala "du er ikke alene om dette", men når jeg ikke ville møte ham før etter påske (hadde rett og slett ikke tid pga. bursdagfeiring for barnet mitt og familiebesøk etc.) ble det veeeldig stille, så nå har jeg ikke hørt noe siden 11 mars. Jaja...kanskje like greit?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #40 Skrevet 2. april 2008 Jeg blir og alene... Er over 30, rimelig nygift (under 6 mnd siden), men han flyttet ut for to uker siden... Vil helst være anonym ang det meste... Har flere barn, er fra Nord... ***
mdalz Skrevet 11. april 2008 #42 Skrevet 11. april 2008 Jeg er 29 år (rekker å bli mamma før jeg fyller 30...) Har termin 31 mai og venter ei lita jente Barnefaren/ min x-forlovede stakk av fra meg dagen etter hun ble unnfanget... Jeg har ikke snakket med han siden, men prøvd flere ganger å fortelle om barnet som kommer. Bor på Sunnmøre.
Kat3ne Skrevet 12. april 2008 #43 Skrevet 12. april 2008 jeg er 28 år å bor i stavanger. har termin 19 aug. var samboer m barnefaren i ett år, men han er stukket av nå til min store overraskelse. meld gjerne for kontakt
Kat3ne Skrevet 12. april 2008 #44 Skrevet 12. april 2008 hei. vi er nesten like gml, å termin i samme mnd. hvor i landet bor du?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #45 Skrevet 12. april 2008 Heisann:) er ei jente på 24 år som har lyst å bli alenemor. er ikke gravid ennå,og er ennå i tenkemodus på hvilken vei jeg skal velge...klinikk i danmark eller hjelp fra en "kompis" ..Noen som har noen tips? ønsker å være anonym en liten stund jeg...
Mammantiltigerogentil Skrevet 17. april 2008 #46 Skrevet 17. april 2008 Jeg er 28 år og har nettopp funnet ut at jeg er gravid, bare 5 uker på vei. Bor i Oslo, og det er mitt første barn. Har blitt kongelig skjelt ut av bf som truet med å aldri vedkjenne seg babyen og flytte til utlandet om jeg ikke tok abort. Må vel altså regne med å gå gjennom dette helt helt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå