Gå til innhold

Kan noen annbefalle meg en lege i Østfold?

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg har flyttet til Østfold og siden min gamle fastlege er over 25 mil unna trenger jeg en ny lege. Håper derfor noen kan annbefalle meg i lege i Østfold som har erfaring og god greie på PCOS (visktig at h*n er åpen, tar seg til til passienten og at h*n "gjør noe")

Fortsetter under...

men da kan jeg ikke velge henne som fastlege? Funker det å gå til henne uten i tillegg til at jeg beholder fastlegen da eller? Er egentlig fornøyd med legen min, men det blir store avstander pluss at hun ikke har peiling på PCOS..

hei, jeg bruker dr anne grønmark på volvat i fredrikstad, ho er kjempe flink og ho er så positiv til alt;) jeg er jo bare 21 år så alle leger har sagt: herre gud du er jo bare 21 år! slapp av.. mens ho er så positiv til at jeg er der i tidlig alder så det blir orden;).. det er kos å høre.. ho er skrå sikker på at jeg blirgravid og ho sier det hele tiden.. du kan ringe til ho så lenge ho er på jobb.. direkte nr får man oxo når man går på pergo så man kan ringe direkte til ho...;) det er kjempe positivt så slipper man å stå i kø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...