Gå til innhold

brystskjold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med å bruke brystskjold som beskytter av brystvortene? Jeg er litt sår og da er det godt at ikke vortene "gnisser" på tøyet.Jeg har gjort det en stund nå, og det har hjulpet meg! Men jeg er litt i tvil om at det er bra for vortene... Er det noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger et spesialprodukt på nettbutiken på www.ammehjelpen.no - ikke samme som brystskjold.

Ser lurt ut, men har ikke prøvd det selv.

Skrevet

jeg bruker brystskjold når jeg ammer.. spurte jordmoren min om angående dette å hun hadde vært på ammekurs å fått slike skjold anbefalt..så det er ingen fare å bruke de.. du kan jo prøve litt begge deler.. jeg har ikke hatt såre brystvorter en dag takket være disse skjoldene..å ingenting med de er skadelig på noe vis:)

Skrevet

hei

på de fleste apotek kan du kjøpe albueskjell (eller du kan plukke og koke selv), det brukte jeg når jeg var sår, da får vortene lufttørke mellom ammingene.

Skrevet

Hei, jeg bruker skjold ,og har brukt det siden tulla var 3 uker, hun er nå 10 mnd.Det er ikke noe problem .Fullammet til hun var 6 mnd. Mange mener det kan svekke produksjonen men det merket ikke jeg noe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...