Gå til innhold

Dere er så søte!!!

tosmåutenformagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så takknemmelig for at jeg skal ha to og kan være her hos dere på denne siden, er inne på 2.trimester å leser litt i ny å ned, men der kjefter alle for den minste ting. Kjenner jeg blir provosert, men kanskje jeg bare plager meg unødvendig over ting for tiden.. ;)

Kanksje vi med tvillinger er gladere enn de andre.. hehe..

Takk iallefall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig!!!

Suverene jenter her inne !!!!

Blir veldig rolig og glad når jeg holder til her, til forskjell fra andre forum..

Ikke no pirk eller aggresjon å spore her inne, nei!

;)

Skrevet

Støttes! Nå har ikke jeg vært her inne så veldig lenge, det er bare noen få uker siden ultralyden viste at det var to inne, men det er sant det, her er det bare hyggelige folk! :)

Skrevet

å koselig... mener det samme og jeg har vært her inne en stund....hihi Er nå i uke 30. Syns det alltid er koselig stemning her inne, men det er kanskje fordi de fleste som er her inne nettopp et gravid med tvillinger og ikke alle andre som mener noe om noe. De som bare har en vet ikke hva de snakker om...hehe. Jeg har gått også med èn jeg, så vet alt om det også... men kan ikke sammenligne det med dette... Vi er nok litt tøffere vi med to i magen se... Må jo være det. Syns det er bra at det er så mange bra damer som skal ha tvillinger. Gleder meg til å følge dere fremover. Håper bare mine blir inni magen en stund til...

Lykke til damer... Dere er laget av stål;)

Skrevet

Enig med alle over. Har vært her inne i snart 14 uker og koser meg hver gang jeg logger på. Det er bare hyggelige meldinger her og passe mange tråder, slik at man rekker å lese alt og henge med på hva som skjer dere andre.

Tror nok at vi som venter to (eller flere) er litt gladere enn andre og har større respekt for andre i samma situasjon enn dem som kun har en i magen. Vi skjønner at det er tufft å ha flere babyer i magen og ønsker å støtte alle på best mulig måte, og syns vi gjør det bra :-)

Skrevet

Ær veeeldig enig med dere, her er godt å være :)

Ha en fin fredag jenter!!

Skrevet

ja... tror jeg vil ha tvillinger neste gang også... eller!?... hmmm, blir vel ikke noen neste gang vel...hehe

Skrevet

enig.

vi er kanskje litt flinkere til å støtte hverandre og ta dagene som de kommer også:)

Skrevet

Helt enig.

Vi er flinke til å backe hverandre opp - kanskje fordi alle har sine "plager" og skjønner godt hvordan de andre her inne har det:-)??

Er i alle fall deilig å ha et sted hvor man kan spørre om det meste og få gode svar!!!

Skrevet

Tror nok også dette må være en av de hyggeligste forumene her inne, jeg flirer meg skakk i hjel når jeg leser noen av dem andre - folk har virkelig ikke mye til vanlig folkeskikk noen ganger. Tror også at mange her inne er litt "eldre" - vi er vel i slutten av 20-årene og i 30-årene de fleste av oss, så vi er vel oppdratt til å faktisk snakke fint til hverandre. Jeg prøver iallefall å gjøre som mormoren min alltid sa; har du ikke noe fint å si, så ti heller still - og det er jeg helt enig med henne i :)

Skrevet

Hei Jente 73

Lurte litt på hvor du var blitt av, men siden du svarte på denne trenger jeg ikke "etterlyse" deg:-)))

Siden vi er like langt etc så lurte jeg veeeeldig på om noe var skjedd.

Formen her er så laber at jeg ønsker det kunne skje noe snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...