Gå til innhold

fortvila:-(


blir gal

Anbefalte innlegg

Hei.Hva ska jeg gjøre?Er gravid i uke 8.Har en kjæreste som vil at jeg ska ta abort.han sier det ikke passer med unge nå.han vil ikke prate med meg om det,og bare går vekk fra meg.Han gir meg skylda for dette.at jeg har rota med pillene.dette er så leit,for ville jo ikke at det skulle skje.har tatt pillene.men,jeg har hatt en periode med omgangsyke.så veit ikke om det er derfor det blei sånn.jeg bor sammen med han,og er forlova.skjønner ikke hvorfor han er sånn.han sier det er bare en ting å gjøre.han gidder ikke være med på sykehuset engang.føler meg helt alene om det.sier jeg har ødlagt livet hans,ihvertfall om jeg beholder barnet.sier det er noe galt med meg,men sier ikke hva det er.jeg har ikke lyst å ta abort heller.har så mange følelser.er 23 år,og føler meg voksen nok også:-( må bestemme meg fort også.han er 33,og har en sønn på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du! Uff, stakkars deg, det høres ikke veldig koselig ut,

nei. Men hvorfor vil han ikke ha barn med deg da? Hvis dere er forlovet så er det vel meninga at dere skal få barn før eller seinere uansett?? Du er jo absolutt voksen nok til å sette et barn til verden. Hvis du ikke vil ta abort må du iallefall ikke gjøre det bare fordi han sier det!! Det har han ingen rett til å si..

 

Si at du ikke en gang vil diskutere abort før han begynner å prate ordentlig med deg! Han virker ikke som en i 30 åra sånn som han oppfører seg. Kanskje han bare trenger litt tid på å fordøye det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KREV AT HAN OPPFØRER SEG SOM EN MANN OG LIVSLEDSAGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere må jo prate sammen uansett hva dere velger.Han føler seg sikkert veeelig uforberedt på å bli pappa igjen.Men det er jo ikke din skyld....han kan jo ikke si sånt........man er 2 som har sex og sjansen for at men kan bli gravid ved ruk av prevensjon er alltid tilstede!!!!

Si at forholdet er over om han ikke kan prate med deg om en så alvorlig sak......som livspartnere må man jo føle at man kan prate med hverandre også om vanskelige ting i livet.....håper han våkner da.....eller er det en sjanse fora than sier greit iksom og drar ?????

Du vil tydeligvis ikke ta abort så da må du for all del ikke la deg bli presset til det...da kommer du til å angre resten av livet...

 

Nei forlang at han setter seg ned med deg å deler sine tanker om hvorfor han ikke vil...

 

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, fryktelig leit å lese det du skriver. Han må jo føle seg veldig tatt på senga.... hvis han regnet med at det ikke skulle bli noe barn siden du gikk på pillen. Han har jo da vært gjennom et svangerskap tidligere, og hvis det ikke var noe god opplevelse så kan jo dette være en skremmende beskjed. Dere burde hvertfall være så voksne at dere kan prate sammen, en livsledsager har jo forlovet seg til å være der for den andre.

Jeg brukte et års tid på å venne mannen min på tanken at jeg ønsket barn nr 3 så jeg forstår at han kan gå i forsvar. Men det forsvarer ikke at han legger skyld på deg og presser deg til å ta et meget avgjørende valg i livet ditt /deres. ( Han er vel som de fleste av oss; taknemlig for at moren hans, gav han livet?)

 

Ønsker deg alt godt, og ikke minst HA TRO PÅ DEG SELV!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg! dette var ikke noe morro å lese.. føler sånn med deg!

 

Jeg vil bare si noen ord. Du skal ikke ta abort MOT din vilje!

Han kan ikke tvinge deg til abort, da ødelegger han nemmelig en del av livet DITT!

Han tenker jo kun på sitt eget beste jo!

Det er din kropp, det er inni deg d vokser et nytt liv.

Tok abort i nov.2006. dette gjord jeg for at en annen ville jeg skulle gjøre det.

Det er d verste jeg noen gang har gjort, hadde det ikke bra etterpå.

sliter enda med det valge at jeg dro til sykehuse og tok abort.

Jeg hadde jo virkelig kjent det på kroppen sååå lenge..

var i uke 11.. jo lengre man kommer på vei, jo verre blir det.

Om du selv ønsker å ta abort kan det jo bli enklere, men du sier jo her at du ikke ønsker dette.

KREV at han oppfører seg. Han er ikke mye verd deg om han fortsetter å behandle deg slik. :S

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...