Gå til innhold

små rompetroll på badet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen småkryp som stadig vekk dukker opp på badegulvet, det er skikkelig ekkelt! Har støvsugd flere ganger og vasket, men de blir ikke borte, og jeg vet ikke hvor de kommer fra. De er svarte og bittesmå, beveger seg raskt, formet som sædceller nesten (flott sammenlignig, hehe, er bare det at de er akkurat sånn).

Noen som vet hva slags kryp dette er, og hvordan man blir kvitt de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud så ekkelt, jeg aner ikke hva det kan være eller hvordan du får det bort, men kanskje du kan google krypdyr+våtrom og finne noe?

Uansett burde du kontakte fugleskremslet i kjelleren så hun kan fikse det, er det ikke huseiers ansvar når man leier??

Lykke til, huff, jeg MISUNNER deg ikke, og får litt fnatt siden jeg faktisk har vært på badet ditt endel ganger.. :P

Wuææ

Klem klem

Skrevet

Åååå, noe sånt hadde jeg i en leilighet jeg leide engang... :o\

Men jeg tror de så litt ut som minireker da, og var grå... når jeg skvisa dem ble de til pulver på en måte... Tror jeg hellte 10 liter klor i dusjssluken, men heldigvis så flytta jeg...

Skrevet

Heter sølvkre, kommer ofte der det er fukt.

Ikke noe moro :-/

Skrevet

Men HELT ufarlige og ganske så kjedelige;)

De forsvinner gjerne av seg selv igjen, uvisst hvorfor:)

Skrevet

en på jobben hadde dette på badet sitt, hun hadde fått beskjed om at å bekjempe disse gjorde det bare verre. men har hatt de på badet selv, men flytta derfra da. men vet ikke hva som er best for å fjerne de eller om man burde gjøre noe i det hele tatt :o) håper de blir borte

Skrevet

Vi har også slike. Her hjelper det å holde badegulvet tørt, og varmt! Skrur vi ned varmen, og blir slappere med å tørke opp på gulvet etter en dusj så er de raskt tilbake.

Skrevet

æsj og fysj. Sølvkre ja. Har delt bad med de tidligere. Men jeg flytta ut!

Skrevet

har ikke varmekabler i gulvet, så da er det vel bare å trå til med håndkle å sørge for at det blir godt å tørt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...