Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Du skrev et sted her at: Var i USA + cruise i Karibien på bryllupsreisen min i 2006, og det var helt konge. - kan jeg spørre hvor mye penger man må beregne og hvor dere bestilte....og hvilket cruise dere var på. Synes det er så mange cruise i karibien nå.... vi drømmer om et cruise, skjønner du.
♣ Christiane ♣ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei Snuppa. Her skal du få oversikten Fly tur/retur oslo-Miami kr 5.000,- pr pers = 10.000,- To netter på hotell i Miami + 7 netters cruise i vestlige Karibien med Royal Caribien Cruiseline i stor suite kr 28.000,- Du kan få lugarer fra 5.000,- pr pers så du behøver ikke gå helt overboard her hvis dere ikke vil. All mat er inkl i lugarprisen, men du må betale alkoholholdig drikke og eventuelle organiserte turer i land. Vi blarte ikke bruke mer enn litt over 1000 dollar = 7.000,- I tilleg var vi 2 netter i Cape Coral på Floridas vestkyst hos et venne par som bor der, hadde leiebil men ingen boutgifter. Tilsammen brukte vi 60.000,- på hele sulamitten, men det var det jammen verdt. Beste turen jeg har hatt, og hvis du tror at cruise er samsvarende med gamle damer med lilla hår og pudler så kan jeg avkrefte det med det samme. Bestilte flybillettene på gotogate.no og hotell + cruise på www.rccl.com. Det ble 5.000,- billigere enn å benytte et reiseselskap som bestilte samme flyet og samme lugaren for oss. Vi skal definitivt på fler cruise, bare vi får gjort oss ferdige med ivf karusellen, det er helt optimalt for barn også på disse cruisene.
Julie73 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei Tusen tusen takk for en kjempeoversikt - det er lov å drømme litt.... :-D får se om det har gått bra nå med spiren i magen, så får vi se etterhvert...Godt å høre at det var verdt hver eneste krone. Lykke til med prøvingen, snart din tur nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå