Gå til innhold

Teutonia s3 - flere som synes den er lav? Og hva er negativt med den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine negative erfaringer:

- Kort rygg på den.

- Bøylen over bena er veldig lav. Ble trangt med skinn oppi, for ikke å snakke om pose.

- Ikke lufthjul, noe som gjør den vond å trille på ujenvt underlag

- Kalesjen bråker veldig når man skal ha den frem eller tilbake, litt dumt når ungen sover.

Hm.. kommer ikke på mer nå...

Byttet ut vogna mi til OTH urban jungle.. og de kan ikke sammenlignes. Så stor forskjell.

Jeg har ikke hatt den så lenge men er foreløpig veldig fornøyd. Synes den er veldig god på ulendt terreng selv om den har luftkanalhjul (vanlig lufthjul er visst på vei ut og blir erstattet med luftkanalhjul) Kalesjen vår bråker ikke. Den er lett, enkel å legge sammen. Vi har softbag selv om vi egentlig bare bruker den som sportsvogn (til gutten vår på snart 9 mnd) Som vi i dag bruker som en fotpose (er for varmt med voksiposen)

En av de mest stødige 3-hjulingene jeg har prøvd. Og ikke minst ryggen kan legges helt flatt (hvilket er veldig viktig for oss at den kan)

den kan virke litt kort i ryggen når hun sitter, men når jeg legger den bak er det veldig lang plass, å bena når bare til rett nedenfor den bøyla... jenta mi blir 2 i april å hun sitter med lammyxl pose, det er dunpose med lammeskinn oppi, og har meget god plass enda ja.

Er det ikke mulig å få lufthjul til spirit s??? Noe som vet om det kan bestilles som ekstra utstyr? Vurderer vogna men er ganske avgjørende at vi kan ha lufthul... Har hørt SÅ mye dårlig om luftkanal hjul, spesielt på snø og veier med grus.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...