Helga69 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hei Jeg hadde uttak i går og fikk ut 5 egg. Flere av eggposene var tomme, så i går og i dag har jeg vært litt skuffet og forberedt meg på at kanskje ingen egg ble befruktet. Men så ble alle det og jeg er helt i himmelen. Det er nesten som å ringe inn sensur på eksamen, å ringe laboratoriet. Jeg hadde helt sensur følelse. Selve inngrepet gikk veldig greit, men hadde store smerter i går ettermiddag og kveld. Har ikke tatt smertestillende påå sikkert 10 år, men i går måtte jeg krype til korset. Men håper nå veldig, veldig, veldig på et gullegg.
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 HIPP HURRA, GRATULERER :-) det er kjempebra, da satser vi på at delingen går like bra og at du kan sette inn gullegget. Skal du sette inn i morra?? ....du er vel klar for å bli ruger nå!!!! :-D Så herlig. Dette var moro. Jeg er fortsatt veldig oppblåst, men gleder overdøver alle smerter....har også tatt en liten plass i terminklubben, sammen med de andre håpefulle :-) håper å se deg der snart. MASSE LYKKE TIL. *klemme*
G77 m/ mirakel i magen Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer!!! 5 av 5 er jo kjempebra! Gull-egget ligger nok der skal du se :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Kanonresultat:O))) Gullegget er nok der!! Lykke til!!!
Abelone76 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Grattis!!! Det er så godt med gode nyheter:-))))))))
skifer Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Så flott..gratulerer.. Håper de deler seg fint,lykke til videre:)
Tilia69 Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Så bra! Håper de oppfører seg nå - og deler seg pent:-) Lykke til med innsetting og ruging!
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Så utrolig spennende, nå får du noen herlige spennende dager fremover. Ønsker deg masse lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå