Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg hadde uttak i går og fikk ut 5 egg. Flere av eggposene var tomme, så i går og i dag har jeg vært litt skuffet og forberedt meg på at kanskje ingen egg ble befruktet. Men så ble alle det og jeg er helt i himmelen. Det er nesten som å ringe inn sensur på eksamen, å ringe laboratoriet. Jeg hadde helt sensur følelse.

Selve inngrepet gikk veldig greit, men hadde store smerter i går ettermiddag og kveld. Har ikke tatt smertestillende påå sikkert 10 år, men i går måtte jeg krype til korset. Men håper nå veldig, veldig, veldig på et gullegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HIPP HURRA, GRATULERER :-) det er kjempebra, da satser vi på at delingen går like bra og at du kan sette inn gullegget. Skal du sette inn i morra?? ....du er vel klar for å bli ruger nå!!!! :-D Så herlig. Dette var moro.

Jeg er fortsatt veldig oppblåst, men gleder overdøver alle smerter....har også tatt en liten plass i terminklubben, sammen med de andre håpefulle :-) håper å se deg der snart. MASSE LYKKE TIL. *klemme*

Skrevet

Gratulerer!!! 5 av 5 er jo kjempebra!

Gull-egget ligger nok der skal du se :-)

Skrevet

Kanonresultat:O))) Gullegget er nok der!!

Lykke til!!!

Skrevet

Grattis!!! Det er så godt med gode nyheter:-))))))))

Skrevet

Skal du sette inn i morra? (fredag)

Skrevet

Så flott..gratulerer..

Håper de deler seg fint,lykke til videre:)

Skrevet

Så bra! Håper de oppfører seg nå - og deler seg pent:-) Lykke til med innsetting og ruging!

Skrevet

Gratulerer, så flott. Lykke til nå da!

Skrevet

Så utrolig spennende, nå får du noen herlige spennende dager fremover. Ønsker deg masse lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...