Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 ...det gjør så vondt å sitte - jeg er så oppblåst i magen og mot endetarmen. Er som å sette seg på en innvendig ball, ikke spes behagelig. Nesten umulig å sove også, fordi denne luften presser mot alt mulig innvendig - flere som har det slik??? Hvor lenge vil det være slik??
Helga69 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg kan jo egentlig ikke svare deg, fordi du ligger foran meg i løypa. Men håper det går over snart, sånn at du riktig kan nyte gullegget ditt. God bedring :-)
Tilia69 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hei Julie! Jeg satt også inn i går og har også vært veldig oppblåst. Ble litt bedre og trodde det hadde gitt seg, men er litt av og på.... Har gått noen turer i dag og føler at det er bedre etterpå. Så det er et tips - hvis du orker :-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Grattis som ruger:o) Jeg har vært opplåst på de fleste av forsøkene mine, noen ganger opp i mot en hel uke. Håper det gir seg de nærmeste dagene, ellers så burde du ta kontakt med klinikken Lykke til med rugingen
74skytte Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde det ikke vondt, men det var noe ubehagelig. Det kjentes ut som om jeg hadde en oppblåst ballong i magen som hoppet opp og ned når jeg gikk. Lykke til videre! Håper du har fått gullegget!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Synd at du har det sånn etter uttaket ( Mine tre uttak på Riksen gjorde at jeg ble sengeliggende og hverken kunne snakke eller røre meg uten at det gjorde vondt. Ett døgn etter klarte jeg å stå opp - jeg var fortsatt støl på innsettingsdagen. På Nordica tok de kun ut de største eggene og jeg opplevde at jeg kunne gå rett på restaurant og spise lunsj ) Var bare litt øm den dagen. Håper at du kun opplever dette en gang! Lykke til med befruktning og innsetting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå