Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det gjør så vondt å sitte - jeg er så oppblåst i magen og mot endetarmen. Er som å sette seg på en innvendig ball, ikke spes behagelig. Nesten umulig å sove også, fordi denne luften presser mot alt mulig innvendig - flere som har det slik??? Hvor lenge vil det være slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg kan jo egentlig ikke svare deg, fordi du ligger foran meg i løypa. Men håper det går over snart, sånn at du riktig kan nyte gullegget ditt. God bedring :-)

Skrevet

Hei Julie!

Jeg satt også inn i går og har også vært veldig oppblåst. Ble litt bedre og trodde det hadde gitt seg, men er litt av og på.... Har gått noen turer i dag og føler at det er bedre etterpå. Så det er et tips - hvis du orker :-)

Skrevet

Grattis som ruger:o)

Jeg har vært opplåst på de fleste av forsøkene mine, noen ganger opp i mot en hel uke.

Håper det gir seg de nærmeste dagene, ellers så burde du ta kontakt med klinikken

Lykke til med rugingen

Skrevet

Jeg hadde det ikke vondt, men det var noe ubehagelig. Det kjentes ut som om jeg hadde en oppblåst ballong i magen som hoppet opp og ned når jeg gikk.

Lykke til videre! Håper du har fått gullegget!

Skrevet

Synd at du har det sånn etter uttaket :o(

Mine tre uttak på Riksen gjorde at jeg ble sengeliggende og hverken kunne snakke eller røre meg uten at det gjorde vondt. Ett døgn etter klarte jeg å stå opp - jeg var fortsatt støl på innsettingsdagen.

På Nordica tok de kun ut de største eggene og jeg opplevde at jeg kunne gå rett på restaurant og spise lunsj :o) Var bare litt øm den dagen.

Håper at du kun opplever dette en gang! Lykke til med befruktning og innsetting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...