Gå til innhold

Hei:)


Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

Er nokså ny her, så ville bare stikke innom og hilse på:) Er i tiende uke, med arving nummer fem. Så til det jeg lurer på her..er det flere flregangsfødende som har hatt supre svangerskap før, for så å bli helt herja med av kvalme til alle døgnets tider i de senere? Har aldri vært plaget med hverken kvalme eller hodepine i de fire forrige-så dette er helt nytt for meg...Men koser meg masse for det da:) noen som vet hva som ev. kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er i ellevte uke, også med arving nummer fem. Den første tiden har bestandig vært grei under tidligere svangerskap, men nå er det bare elendighet (se eget innlegg her). Det eneste som hjelper meg er å ta det med ro. Tåler ikke det minste stress! Men det er jo liksom ikke så enkelt med fire barn fra før... Jobber du eller er du hjemmeværende?

Klarer ikke å kose meg skikkelig med svangerskapet enda, gleder meg til jeg kjenner barnet mer! (selv om jeg allerede nå de siste dagene har kjent små bevegelser på samme området der nede, fosteret er jo nesten 7 cm langt, så det er ikke rart hvis man kan føle det. Men jeg kjenner det kun hvis jeg ligger helt i ro på ryggen. Nøys voldsomt imorges, og da ble det liv der inne etterpå :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemmeværende, iallfall enda. har ikke kjent noe sprelling enda, men er jo ikke så langt på vei heller.Sovna litt på sofaen etter at jeg skrev i stad, og det hjalp litt, nok til at jeg fikk henta i barnehagen:)

Gleder meg så mye, men det legger en demper når man går rundt og ikke får til å hverken spy, eller svelge bort..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...