Gå til innhold

brist i morkake/blødninger runt uke10


1,2 og snart 3små

Anbefalte innlegg

hei, har hatt en del blødninger dette svangerskapet og magesmerter,er gravid med nr.3 og har veldig lyst til å begynne å glede meg,men har mye vont og blør litt nå og da....har vært på ul 2 ganger pga blødning og sterke smerter og barnet er friskt og hjerte banker,men er brist i morkaka:-( kjenner ingen runt meg jeg kan prate med om det og vet jeg skal slappe av så går alt bra,men er ikke så enkelt...noen som har opplevd d samme? eller vet om d kan bli problemer senere i svangerskapet? skal på ny ul for å sjekke at alt er greit i uke 12 eller13,men håper noen har råd eller erfaring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har ikke noen råd å gi deg, da jeg er i lignende situasjon. Jeg har hatt blødninger/brun utflod fra uke 7 og har det fortsatt nå i uke 12, men mindre nå. 4 ul og det ser bra ut!! Men jeg har det på samme måten, klarer ikke å slappe av helt og tenker på dette hele tiden, kjenner etter om symptomene er det osv. Er lykkelig de gangene jeg er kvalm og slikt:)

Men vet ikke hvorfor jeg blør. Lurer litt på hvordan du vet at det er brist i morkaken og om du kan si litt mer om hvordan det arter seg? Min gynekolog kan ikke se noe, men jeg tror at han har et litt dårlig apparat....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! første gang jeg blødde/hadde brunaktig gørs (uke6) fant de ut att det kom fra blodårene runt livmortappen siden de blir mykere og mere sårbar,dette kunne skje alle og var ufarlig....for en uke siden begynte jg å blø og fikk stæærke smærter i magen,jeg la meg ned på badgulvet og klarte ikke ringe legen før det hadde roet seg, vi var sikkre på att det var SA men da vi kom på sykehuset viste det seg att morkaken hadde bristet og at det var derfra jeg blødde, jeg fikk selv se hvor det var på skjermen, så beibien også:-) den hadde fått armer og ben og hjerte pumpet akurat slik det skulle....jeg fikk beskjed om å ta det veeeldig med ro og at jeg ikke måtta ha sex, skal tilbake om en og en hall uke og det gleeder jg meg til:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha lykke til da:) Jeg skal også om en og en halv uke og ser det bra ut da tror jeg at jeg kan senke skuldrene litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...