Gå til innhold

7+0 idag?


Kulå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 7+1 idag.men er jo nesten det samme!;)

Jeg har veldig kvalmeog oppkast, er sykemeldt pga det..:((

Dette hadde jeg ikke i forrige sv.skap...så dette er veldig annerledes ja.

Er også veldigtrøtt, trenger mye søvn..og humøret er ikke på topp for å si det sånn... Magen er bra oppblåst på kveldene..da ser det ut som jeg er i 6.mnd..hehe

Deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er faktisk litt usikker på min termin, så muligens jeg faktiskk er 7+2 idag. Ul får vise.. Det var nesten som å lese om meg selv, da jeg leser om dine plager, har det akkurat likt... Er og sykemeldt. Syns det er vannvittig kjedelig, tiden går så trolig sent....

Har du barn fra før? Dette blir mitt 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,utroligkjipt å gå sykemeldt..jeg holdt ut i det lengste(på jobb)..men tirsdag måtte jeg bare innse at dette gikk ikke lenger... Så har ikke vært sm så lenge enda, men regner med jeg kommertil å klikke om dette skal vare lenge!:( Jeg spurte en veninne hvor lenge hun spydde og vardårlig, hun kom seg rundt uke 15.. HJELP!! Håper ikke jeg mågå så lenge!

Jeg har en gutt på 16 mnd fra før. Så det blir ganske eksakt 2år mellom dem. Fin aldersforskjell synest jeg!:)

Hvor gamle er barna dine da? Vært sm lenge,eller?:) God bedring iallefall!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært 7+3 idag men UL satte meg tilbake til 6+5. Er i fin form, bare litt hodepine og tidvise murringer i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min blir 8 i mai, å jenta 4 i juni. Har visst landa på 4 år mellom hver.

Men etter denne er jeg definitivt ferdig, orker ikke plage meg sel med enda et svangerskap. Gleder meg såååå vannvittig til å bli ferdig med 1 trimester, da vet jeg det bedrer seg... Men det er så lenge til, skulle ønske jeg kunne gå i dvale.... Har vært sm litt over en uke, føles mye lengre, og blir nok noen uker til tenker jeg.

Akkurat nå føler jeg meg pyton, absolutt alt er bare galt..... men men, har overlevt 2 ganger før, så jeg gjør vel det denne gang også.... Gleder meg så ufattelig til denne perioden er over, når magen vokser, spark kjennes osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller det om jeg er 6+5 og TRØØØØØØTT!!!!

Vil bare sove,sovesovesove... hehe, å litt kvalm inni mellom!!

Ellers med det har mens murringene mine gått over, heldigvis.. klarer slappe litt mer av! Og jeg har fortsatt ømme bryst og tyngden på dem er heller ikke noe særlig behaglig=)

Ellers helt TOPP form... hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...