laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Vi var så heldige å få en liten gutt i mai ifjor takket være IVF. Nå snakker vi om å sette igang igjen snart.Derfor har jeg noen spørsmål. Er det noen som vet om hvordan dette med søskenforsøk virker? Jeg ammer enda og har dette noen innvirkning? Og mensen er fortsatt ikke tilbake, er dette normalt? Fint hvis noen har noen svar på dette:)
Ann-ch. Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei For å få søskenforsøk er det bare å ringe klinikken der du tilhører og gi beskjed.I mitt tilfelle,måtte jeg skrive et brev der jeg skrev at jeg ønsket søskenforsøk og fikk etter noen uker tilbakemelding at det var innvilget.Det er gjerne litt kortere ventetid da du allerede er i systemet. Men en av kravene for å få innvilget er at du har sluttet å amme. Man får som regelt tilbake mens etter ammeslutt. Lykke til.
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk for svaret. Da ble jeg litt klokere:) Er ikke bare bare når naturen ikke går sin vante gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå