Løvetassen Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg var på kontroll hos jordmor i går, og hun fant ikke noe hjertelyd. Hun sa at dette avr normalt, men jeg har ikke hørt om noen som ikke har hørt den så sent... Er det noen andre som har opplevd det? Skikkelig nervøs. tror jeg skal bestille privat ultralyd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 De hørte den ikke hos meg forrige legesjekk (uke 14/15), men UL dagen etter viste et frisk barn :-) Venninna mi fikk ikke høre noe før i uke 18, og har hørt at det er normalt å ikke høre noe fram til uke 22. Ikke bekymre deg, alt er nok som det skal være :-)
Løvetassen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk! det var betryggende å høre. Er litt overnervøs. Blir nok en privat ultralyd på meg uansett bare for å roe nervene litt:)
Hikken Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg var overlykkelig for tidlig UL selv, fikk det fordi legen min ikke fant hjertelyd. Vet selv at det er normalt, og visste at alt var i orden, men er jo innmari moro da :-D Fikk sambo også blitt litt mer "med" :-)
Løvetassen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Gleder meg skikkelig til ultralyd jeg også nå. Må betale for detet selv, men syns det er verdt det bare for å få en bekreftelse på at det er ok. Er selvfølgelig litt redd også i tilfelle man får dårlige nyheter, men må jo bare tenke at alt sikkert er bra! Magen har i hvertfall vokst:)
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hei:) jeg er førstegangs fødende. og var så utrulig nervøs at jeg sporte om UL i uke 9. der fant vi ikke noe hjertelyd!! Jeg ble ganske nervøs, selv om jeg fikk beskjed om at dette var helt normalt, og bestilte derfor privat UL! var der i uke 11 og vi hørte hjertelyden ganske fort. den var på 157 slag i minuttet:) er nå i uke 14 og gleder meg stort til uke 17, da vi får vite om det er gutt eller jente, dessuten blir det første 3D UL:) har ei veninne som fikk en velskapt liten gutt i desember og på henne fant de ikke hjertelyden før i uke 19! så alt er nokk akkurat som det skal være:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå